Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2010 23:41 - 200 000
Автор: thetrooper Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1951 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 06.06.2010 23:47


Тайно и полека, моят блог взе, че надхвърли двеста хиляди посещения. При това само за малко повече от една година. Много други блогъри биха го приели за постижение. Но за мен това е преди всичко признание.

Както сигурно сте забелязали, напоследък не пиша толкова често, колкото преди. Повечето от последните ми постинги са или препечатки от други сайтове, или материали, които съм писал по-рано. Причините за това са разнородни и нямам намерение да ги обяснявам точно сега. По-скоро бих искал да наблегна на друго.

Въпреки че забавих темпото и все по-често пропускам да коментирам значими дати и събития, забелязах, че интересът към блога не секва. Дори без да публикивам нищо ново със седмици, броячът на блог.бг продължава да отчита активност. Което означава, че немалко хора влизат в този блог всеки ден, очаквайки поредната ми словесна изява. А това, както ми каза миналото лято една блогърка, задължава. Затова и аз се чувствам задължен на вас, моите редовни читатели.

Обещавам, че няма да ви изоставя. независимо от всичко. Ще продължа да пиша, макар и не толкова често, както преди. А от вас очаквам да ме четете с удоволствие. И да викате за Англия на Световното:)

Може би сега е момента да ви споделя какво ми даде thetrooper.blog.bg.  Блогът ми даде много повече от трибуна и възможност за изява.

Блогът ме свърза с моите политически съмишленици. И не само това, а ме постави рамо до рамо с хора, които се занимават с политика много преди мен.

Блогът ме издигна в очите на дългогодишните ми приятели, които откриха в писането още една причина да ме уважават.

Блогът ме свърза с други блогъри и ме вкара в едно виртуално общество. С част от тези хора имах честта и удоволствието да се срещна на живо в началото на тази година, на поредната блогърска среща в "Кривото".
 

Блогът ми даде възможност и да изпитам (и да продължавам да изпитвам) нещо изключително, в личен план. Няма да изпадам в подробности, тя знае за какво става дума...






Гласувай:
7



1. veninski - Честито! Напред към 2 000 000!
07.06.2010 11:14
Честито! Напред към 2 000 000!
цитирай
2. galinabg - Хайде, давай!!!!
24.06.2010 18:48
И още, и още ;)Ти можеш, Миткоооо!!!!!! Знаеш, колко ти се радвам!!!! Е, аз не те открих тук, но пък те преоткрих :))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2067826
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930