Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 02:06 - Битката за Пазарджик
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 5104 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм родом от Пазарджик. Нито пък родителите ми. Не съм живял в този град. Единственото, което ме свързва с него, са двама близки приятели.

Въпреки това за мен предизборната бораба в 13. МИР - Пазарджик е лична кауза. Причината за това е сблъсъка на водачите на листи в този избирателен район. Жителите на Пазарджик и областта избират между:


                                      image
Даниел Митов - зам. председател на ДСБ и водач на листата на Синята коалиция и:
                                   
                                     image

Делян Пеевски - доказано корумпиран зам. министър на извънредните ситуации и водач на листата на ДПС.

Даниел Митов е човек, когото познавам лично от 9 години и съм готов да вляза в огъня, познавайки неговите почтеност, компетентност и професионализъм.

Делян Пеевски... няма нужда от коментар.

Всеки глас за Даниел Митов и Синята коалиция доближава Делян Пеевски до подсъдимата скамейка.

Всеки жител на 13. МИР - Пазарджик, който не гласува, легитимитра "обръчите от фирми" и корупцията на най-високо държавническо ниво.

Така че, драги гласоподаватели от Пазарджик и региона - THE CHOICE IS YOURS...




Гласувай:
0



1. haralanov - Здравей!
17.06.2009 06:54
И аз,без да съм от Пазарджик с удоволствие бих дал гласа си за г-н Даниел Митов!Пеевски ще бъде здраво подпиран от парите на майка си Ирен Кръстева.И от гласоподавателите на Доган.
цитирай
2. thetrooper - Здравей!
17.06.2009 18:02
Ако желаеш, можеш да вземеш удостоверение за гласуване на друго място и на 5 юли да гласуваш в Пазарджик:)
цитирай
3. анонимен - Eстествено - за Даниел!
17.06.2009 20:10
Поздравления за снимките! Интелектът и красотата срещу ........................ /аз съм демократ и няма да допиша!/ Хайде, син Пазарджик!
цитирай
4. анонимен - естествено за добрия
17.06.2009 20:23
Това дебело прасе поне да беше се обръснало.Драйфа ми се като го видя него и неговата мамаша приличаща на дърта пача.
цитирай
5. анонимен - zet
17.06.2009 21:29
Даниел значи даден, присъден от Бога.
цитирай
6. galinabg - Поздравления, Митко!
17.06.2009 22:05
За разлика от теб аз съм израстнала в Панагюрище. Част от 13-ти МИР. Разбрах, че Дани Митов ще е водач на листата на 1-ви май, засякохме се в Панагюрище. Тогава искрено съжалих, че с днешна дата нямам там избирателни права....:))))Истината е, че съм и доста притеснена за него като си знам червената пазарджишко-панагюрска околия :))) Но....съм убедена, че разумът на по-младите и будни хора ще надделее и Дани ще бъде в Парламента.
А притеснението ми за това, че няма да мога да гласувам за Дани все пак се компенсира с възможността да гласувам за ИВАН КОСТОВ.
Ех, защо ли не мога да избера и двамата :)))))) Поздрави от мен!
цитирай
7. thetrooper - re:
17.06.2009 22:29
@анонимен 3 - аз пък съм десен екстремист и бих го дописал... ама не мога да ти чета мислите:) Хайде, син Пазарджик!

@анинимен 4 - и на мен свинята-майка и нейния левент са ми "любимци". Затова най-добре да им осигурим обезопасена територия и по 3 яденета дневно, че иначе ако им се случи нещо, ще ни дърпат ушите от Грийнпийс:)

@анонимен 5 - то хубаво, ама в България властта не е дадена от Бога, а произлиза от "народа"

@galinabg - ами взимай тогава едно удостоверение (виж @2) и на 5-ти в Панагюрище:) За Иван Костов има кой да гласува. Аз самият ще гласувам в Несебър, където също надпреварата е бая интересна. Нашият кандидат във 2.МИР - Бургас Вълчо Чолаков също се бори с уникати на фауната (Орешарски, Данчо Ментата, Волен Сидеров, Божидар Димитров). Абе луд купон...:)
цитирай
8. анонимен - Шамандури
18.06.2009 08:40
Защо служителите на Държавна Сигурност не ги разкриват и не ги отстраняват от ръководни длъжности?

Защо ДС работи против България?Ами защото ДС работеше за комунизма, а не за България, а той е еврейска измишльотина успешно инсталирана у нас. Саддам го сразиха набързо за да правят демокрация но някой да е сразил комунизма като ще правят демокрация.Как, та той си е техен и него ще го трансформират с нежна революция. Та такива ми ти работи и затова България не може да се оправи , защото я оправят чужди муцуни и за да не ги усетим слагат на отговорни постове други послушни муцуни.Момчето на Седефчо, Сергейчо, Мемедчо и Монката Кобургов. Ако не гласуваме изборите не са невалидни защото няма такъв закон.Защо не го правят - защото ще имаме възможност за контрол и наистина ще настане демокрация, а за нея е по добре само да се говори според еврейските муцуни.Вие като си мислите че ще промените нещо с гласуване само жестоко се лъжете.От 44та ви мотат и засилват, а вие знаете само Ура нашата партия и до там.Софиянци трябва не само да се правят на столичани но и наистина да започнат да упражняват пряката демокрация като такива.Пръснаха ги зимата че търсели бомба.Като търсят бомба дайте им три ако трябва но само с гласуване и чаткане по клавиатурите нищо няма да постигнем.Европата не е доволна от нашите политици и ги санкционира, а ние си ги търпим защото така е по лесно.Никой няма да дойде да ни оправя Българията . Не го ли разбрахте това?

Аз видях доста свестни хора в парламента през тези 18 години но поседяха и изчезнаха.Не се задържаха в тази мръсотия - български парламент.Че то свестен човек може ли да изтрае такова нещо.

Та колкото и да са свестни някои кандидати по принцип са обречени на мръсотия и нямат шанс.Повтарям - С избори нищо няма да постигнем
цитирай
9. анонимен - Ами да
18.06.2009 08:47
Има нещо вярно защото преди изборите за европарламент четох че Яне Янев който нарамил РЕД ЗАКОННОСТ И СПРАВЕДЛИВОСТ ходил на работно посещени в Израел.Евреите са задръстили Европа, не само България.Иначе погледнато какво общо може да има Израел с изборите за европарламент, че и Яне Янев да ходи там.
цитирай
10. анонимен - Van4o
29.06.2009 00:27
Mnogo mi e interesno za6to vsi4ki sa sre6tu tova mom4e Delyan Peevski.Nima ne vijdate.4e DPS se opitvat da pokajat,4e ne sa etni4eska partia.Bulgari sa na 1-vo i 2ro myasto.V na6ite partii nyakade na dobro myasto da vijdate NEBULGARI-NE. Tova govori,4e tezi ot DPS sa napred v materiala-TOVA E ISTINATA. za sajalenie tova ne e izgodno na mnogo hora ot na6ata-bulgarska ob6tnost.VSEKI 4OVEK VSEBE SI IMA DVE KU4ETA-DOBRO I ZLO-NEKA HRANIM V NAS DOBRITE KU4ETA,ZA DA STANEM DOBRI.
цитирай
11. анонимен - go6o
12.09.2009 08:55
tazi sviniq peevski li4no moe priqteli davaxa pari za nego
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2068302
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930