Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 07:11 - ДПС - не само вън от властта, ДПС - извън закона!
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 11381 Коментари: 28 Гласове:
5

Последна промяна: 21.07.2009 02:55


ДПС НЕ Е ПРОСТО АНТИКОНСТИТУЦИОННА ЕТНИЧЕСКА ПАРТИЯ С ТЕРОРИСТИЧНО МИНАЛО И МАФИОТСКО НАСТОЯЩЕ. ДПС Е НАПАСТ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЛИКВИДИРАНА!

Написах това преди близо два месеца. Вчера основанията ми бяха потвърдени. В ефира на предаването "На 4 очи" по Нова телевизия депутатът Вежди Рашидов изнесе информация от първа ръка за ситуацията в смесените райони и по-специално селата около Кърджали, т.нар. "вилает на Доган". Ще цитирам по памет някои от изказванията му, които най-ярко илюстрират ситуацията там:

"В турските села около Кърджали за последните 20 години български крак не е стъпвал."

"Българската държава абдикира от смесените райони и ги остави на Доган. За 20 години той превърна тези райони в машина за гласуване."

"ДПС не провежда политика в смесените райони - ДПС показва мускули."

"Когато съответният бос от ДПС разбере, че в това село има 300 гласоподаватели, той казва просто и ясно: "Значи трябва да има 300 гласа за ДПС." и си тръгва. След него едни здрави момчета започват да сплашват и да бият."

"В тези села единствено ДПС има присъствие. Дори чистачката в училището е назначена от ДПС. Хората там няма на кого да се оплачат."

"Естествено, че гласуването в тези села не е истинско. Комисиите са контролирани изцяло от ДПС. Другите партии само проформа имат застъпници - това са турци от селото, в което 100% от гласовете са за ДПС."

"Хората в тези села са в огромна зависимост от ДПС - икономическа и физическа. Ако не гласуват за ДПС, нито ще им бъде изкупено млякото, нито тютюна, нито ще им разрешат да секат дърва. А могат да бъдат подложени и на физически тормоз. Тази феодална зависимост е на битово ниво, на много ниско битово ниво."

До неотдавна тези факти бяха публична тайна - хората подозираха за тях, но никой не ги изказваше гласно. Тази своеобразна "омерта" в смесените райони беше нарушена първо от Даниел Митов по време на предизборната кампания на Синята коалиция в Пазарджик - "...от години Доган превръща цели региони на България в етнически анклави, целенасочено и упорито се турцизира ромското население, както и българомохамеданите в райони като Кърджали, Разград, Търговище и не трябва да позволим и Пазарджик да има тази съдба. ДПС отдавна не е политическа партия, а се е превърнало в корпорация, картел." Вчера и скулпторът Вежди Рашидов, вторият човек извън ДПС, успял да вземе мандат в Кърджали (първият беше Пламен Иванов от ОДС през 1997-а), произнесе истината ясно и без заобикалки. Истината за смесените райони такава, каквато е.

Изнесените факти говорят красноречиво: НА ЮГОИЗТОК БЪЛГАРИЯ ГРАНИЧИ С ДПС. И отстраняването на ДПС от властта не е достатъчно. ДПС се е превърнало в "държава в държавата" в Кърджалийска, Разградска, Търговищка области. Затова партията на Доган трябва да бъде забранена, а струкурите и ликвидирани. България трябва да отвоюва обратно смесените райони, ако се налага и с военна сила. Свобода и страх са несъвместими, както демокрация и феодализъм. Следващото правителство трябва да действа твърдо и решително. За да се гарантират правата и свободите на всички етноси (българи, турци, помаци, цигани), погазени точно от тази партия, която претендира, че ги защитава.



Тагове:   ДПС,   Вежди Рашидов,


Гласувай:
5



1. анонимен - Премахване на ДПС от политическата и етническа карта на България
20.07.2009 12:25
Тази партия трябва да бъде смазана като змия,а нейнитте ръководители да се осъдят на доживотна каторга.Трябва също да се забранят емисийте на други езици по медиите.
цитирай
2. анонимен - ....
20.07.2009 12:38
stanahme dvama no dali tova e dostata4no...kato izselnik v turcia moga da kaja 4e tezi izrodi daje i tuk s pomo6tta na mestnite vlasti "naso4vat"izselnicite za kogo da glasuvat...kato reakciq vinagi glasuvam za volen:))))
no dali bulgariq 6te se opomni,6te si pripomni li 13 vekovnotot si minalo?6te podesti l inqkoi upravnicite i,4e carete bulgarski sa bili care na bulgari i gurci?ili porednite upravnici 6te si zatvorqt o4ite za prestupleniqta im?kakto sam po4nal....moga mnogo dulgo da opqvam....no ...prosto izrazih nadejdata si...a tq,nadejdata krepqla siromasite!
цитирай
3. анонимен - lu
20.07.2009 12:39
,,ZA ,, da se osudi partiqta na Ahmed Dogan no koj po dqvolite im razre6i da vlqzyt vuv vlastta, koj im ostavi polovin Bg. eto godini bg. krak ne e stupval v malkote selca sus smeseno naselenie... za tova NE E VINOVEN DOGAN..NQKOJ DRUG E.. ili nqkoi ...bulgari predateli...
цитирай
4. анонимен - pipi
20.07.2009 12:58
Аз живея в един от тези райони.Много се радвам, че все още има българи които мислят по този начин.ДПС и турците вън.Който се чевства турчин да живее в Турция.Страшно е при нас наистина.Преди много години искаха автономия да правят.Не трябва да им се позволи това.
цитирай
5. анонимен - някой ден родопите ще са турски ако ...
20.07.2009 13:24
някой ден родопите ще са турски ако не се премахне дпс
цитирай
6. анонимен - Аз съм от София. Случи се да ходя в ...
20.07.2009 13:38
Аз съм от София. Случи се да ходя в Сатовча. Наистина ДПС държи в страх хората там и чрез страх управлява волята им. Това са граждани на България! Трябва да защитим тези хора!
цитирай
7. анонимен - anonimen
20.07.2009 13:40
aaa kyde BI TRJABVALO da jivejat vschki BYLAGARI KOITO SA PRYSNATI PO CELIA SVJAT
цитирай
8. анонимен - vyn
20.07.2009 14:08
OPOMNETE SE BYLGARI !!! BYLGARIQ TREA DA E NASHA ! NEKA Q IZCHISTIM ! P.S.AKO SICHKI GRADOVE BYDAT IZCHISTENI KAKYVTO E VRACA , TOGAVA SPOKOINO MOJEM DA KAJEM-BYLGARIQ NA BYLGARITE
цитирай
9. анонимен - do 8-mi
20.07.2009 14:15
ti puk nedei sega 6a6izum i kretenizum da propovqdva6...stranata e dostaatu4na za vsi4ki....stiga da se spazva konstituciqta i zakonite...bez sapun..nie sme 4ista naciq:)
цитирай
10. анонимен - anonimen
20.07.2009 14:22
VYN a ti togava li shte se prberesh v BG :))))))
цитирай
11. анонимен - НО с АКЪЛ
20.07.2009 14:44
Това всичко да но с акъл.
цитирай
12. анонимен - az
20.07.2009 14:48
ni6to ot tova koeto kaza mai ne e vqrno osven 4e balgaria e zabravila tezi sela i mnogo o6te kato tiah da DPS e tam za6toto sa turci ami kakvo da govorim za selata sas po 300 balgari na po 70 godini za6to nikoi negi poseti tam i DPS niamat ili ni6to si niamat i glasuvat za tiah nikoi ne misli nali tezi hora glasuvat za DPS no znaiat pone 4e mliakoto i tiutiunat im 6te se prodade a onezi koito u6 sa balgari dori neznaiat dali dnes 6te mine kolata za da si go prodadat, ne mislete samo za turcite a pomislete za balgarite za6toto ot Dogan hora niama kak da se vzemat no pone da se pogrijim za na6ite koito imat nujda, kakto toi pravi. Za6toto, 4ovek vav nujda poznava istinskite si priateli, ne samo kogato doidat izbori, nali.
цитирай
13. анонимен - sluchaino minavast
20.07.2009 15:04
Това, което каза Вежди Рашидов, беше побликувано в обширна статия преди време във вестник "Капитал". Шапка им свалям на застъпниците на ГЕРБ, защото те буквално са водели опълчение. Но е и много прав с това, че просто държавата е абдикирала от този район.
цитирай
14. анонимен - със закон
20.07.2009 15:06
Против ДПС трябва да се действа със закон. Когато функционерите й по ВСИЧКИ нива бъдат ОСЪДЕНИ, защото всички те са криминални и икономически престъпници, тази структура сама ще рухне. И тогава нашите отрудени и потъпкани братя от тези региони ще си отдъхнат и тогава при тях ще дойде демокрацията.
цитирай
15. анонимен - Освобождение на Помаците, след това на Балгарите!
20.07.2009 15:13
Абе, то Балгарите, сте свикнали да търпите робството, ама ние Помаците, не сме и май е дошло време да се Освобождаваме от Догана, че то вече на нас ни писна, та, камо ли на Вас.
Направо, ве съжаляваме, но май ни е дошло време сами да си се освобождаваме, пък вие и без това сте се продали на ДПС-то чрез разните партий и партийки!
Много сте заспали бе хора!
Айде, дигам байряка на Помаците, да освободим Българията от Догановото робство, чи аман, от тоя изедник!
цитирай
16. анонимен - здравеите, всички се борим за равни ...
20.07.2009 15:37
здравеите,всички се борим за равни права ама не е така,законите са за народа а които има пари и власт е изван тюх,даржавата има всичко необходимо но не иска,всички са варзани като свински черва,според мен трябва хора изван закона за хората .......сешатете се за кого говоря
цитирай
17. анонимен - До автора
20.07.2009 15:59
Първи, който заговори за проблема и то преди много години е Волен Сидеров, но кой да го чуе...
цитирай
18. анонимен - Interesno
20.07.2009 16:13
Spored men, obiknovenite hora ne sa vinovni, i specialno tezi koito se boriad za nasyshnia si vseki den i sa zaplashvani, ne tryabva da bydat pogvani nanovo. No, deistviata na DPS i Ahmed Dogan sa opredeleno za syd. Dano chernia kolan na Boyko mu pomogne v reshitelnostta mu da izkoreni nego i cialata mu partia ot politikata.

Tezi obiknovenni hora v tozi krai na BG, sa do goliama chast neinformirani, ili dezinformirani, podtiskani i zaplashvani i zavisimi ot haikata na DPS. Loshoto ne e v izlychvaneto na programi na chujd ezik, a v tova kakvo se izlychva v tiah. Ako e agitacia i podstrekavane i podbudi kym otcepvane, tova e protivozakonno i tezi koito go praviat sa vragove za suveriniteta na dyrjavata. Az nishto protiv niamam turci ili drugi etnosi. Imam protiv stabilnossta.

Ot samoto syzdavane na Dunavska Bulgaria, tuk e imalo desetki etnosi, i te po niakakyv nachin sa jiviali zaedno, v edna dyrjava. Nai-trudnoto e umerenostta sypytstvana s mydrost sybrana s godini na syjitelstvo, a nai-lesnoto e da e chovek da izpada v krainost.

Spored men nai-vajnoto za edna goliama chast ot naselenieto v BG e da byde informirano i obrazovano. Dori v knigite na Pamukchiev za neotdavnashen bulgarski banker Burov, se kazva che dobroto obrazovanie e osnovata na edna nacia.

Eh,....mnogo e dylga tazi tema.... :)
цитирай
19. анонимен - До автора,
20.07.2009 16:22
Правдива и актуална статия с една добавка: "Не е виновен този ,който е изял баницата ,а който му я е дал''. Та в този дух ,отговорността е на всички политици ,които покровителстваха творението си ДПС.
цитирай
20. анонимен - Interenso
20.07.2009 16:26
Da,....i v tova chislo ne e samo DPS, a i tezi koito im pomognaha da doidat na vlast.
цитирай
21. анонимен - Има ли шанс да се спаси България
20.07.2009 16:32
От това, което прочетох, не съм много доволен. Това ме доведе до мисълта, че България няма шансове да задържи българщината си, която и е останала, колкото и да е малка. Ахмед Доган е единственият олигофрен, който си позволява толкова много, а ние и колегите му, му го позволяваме. Как може един турчин да контролира цяла държава и никой да не се опълчи ? Ако всеки българин се опълчи, дори и държавна/гражданска война да се сформира, пак ще имаме шанс да си спечелим държават. Това ще доведе до много жертви и прочие. Не ми се продължава да пиша, все ще се намери някой, който да опорства на моето мнение. Дано да се намери човек, който ще ме послуша и ще се пробва да направи нещо по въпроса в този пуст Парламент.
цитирай
22. templar - Мите,
20.07.2009 19:41
Трий ги тия с латиницата бе! Егати безпросветното безобразие! Хайде анонимците си е твоя работа дали да ги търпиш, ама тия дето пишат с 6ESTICI i 4etvorki са по-вредни и от Доган, защото ни вкарват в просташко робство. Дай да не им се даваме!
цитирай
23. thetrooper - Този път имам доста повече
20.07.2009 20:15
коментари на латиница от обикновено. Предвид темата най-вероятно са коментари на изселници в Турция, а там може да има проблеми с инсталирането на кирилица. Твърде е възможно обаче и те просто толкова да си могат.

И други са се чудили защо НИКОГА не трия коментари - анонимни, неанонимни, кирилица, латиница, псувни, глупости, безумия и т.н. Обяснението е просто - мен не ме е срам от чуждата глупост. По-скоро процедирам като героя на следната история, която ми я представиха за истинска:

Един моряк се прибрал у дома си във Варна без предупреждение и заварил жена си в леглото с някакъв студент. Вместо да вдигне скандал, морякът извикал младежа в хола, сипал по едно уиски и седнали да си говорят. След малко младежът станал да си тръгва, но морякът му казал:
- Виж сега, че си спал с жена ми - ОК. Ама трябва да си платиш уискито.
Младежът извадил 5 лева и ги оставил на масата. Морякът взел 5-те лева и ги вмъкнал в процепа между масата и стъклото, което я покрива. След това извикал жена си, показал и 5-те лева и казал:
- Отсега нататък тези 5 лева ще стоят тук и няма да се махат. Нека всеки, който ни дойде на гости, да види колко струваш!
цитирай
24. zelenbeton - Съгласен с No.11 - трябва да се направи с акъл
21.07.2009 03:54
Доган трябва да бъде свален и развенчан от самите турци. От редовите му избиратели. И пак те трябва да му потърсят отговорност за това, в което ги превърна. Наказанието за закононарушенията му е отделно, то е работа на прокуратурата и съда. Над Доган обаче трябва да има преди всичко ПОЛИТИЧЕСКА присъда - и то именно от турците в България.

А от нас, българите, зависи да им дадем увереността да направят това. Да им покажем ясно, че не слагаме знак на равенство между догановата шайка и тях - както не може да се слага такъв знак между идеолозите на "възродителния процес" и целия български народ.

Само така и Доган, и неговите престъпни практики ще изчезнат окончателно от политическата сцена. Ако той бъде свален от външни за ДПС фактори, за мнозина турци ще се превърне в мъченик и митичен лидер - и, особено по селата, ще си държат снимката му на стената както сума руснаци още си държат портретите на Сталин. Това ще значи, че дори със слизането си от сцената ще заложи бомба със закъснител, която може да навреди изключително много в бъдеще. И точно затова никак няма да се изненадам, ако самият Доган се опита (и успее) да се изкара репресиран.

А още по-голям интерес от такова развитие имат тези, които се канят "да продължат делото му" (чети: да наследят властта и далаверите му). Положително той самият си гласи някой наследник с тази мисъл, а със сигурност има и други мераклии за такава роля.

Имам неприятното очакване, че точно наесен и на зима, когато кризата изнерви цялата държава, сегашната върхушка в ДПС ще провокира етническо напрежение - именно с цел да се представи свалянето на Доган като националистическа репресия. И много се надявам да запазим спокойствие и да не им уйдисваме на акъла - защото това е най-сигурният начин да им объркаме плановете.

Иначе, от забраняване на ДПС нямаме полза. Имаме полза да се превърне от едноличен тоталитарен режим, каквото представлява сега, в НОРМАЛНА политическа партия. И тия всичките хора, които в момента са насила капсулирани в нея, да бъдат освободени от тоталитарната хватка и да се превърнат в нормални български избиратели.
цитирай
25. thetrooper - И докога ще чакаме Доган да бъде развенчан от самите турци?
21.07.2009 04:00
ДПС трябва да бъде забранена, защото реално не е партия, а мафиотска структура. Отделно обаче останалите партии трябва да потърсят пътя към избирателите на ДПС.
цитирай
26. zelenbeton - @ thetrooper
21.07.2009 10:03
Мафиотската структура е малка група начело с Доган, която дърпа конците. Основната маса гласуващи за ДПС, са просто хора, зависими от тази мафия. Те не са мафиоти, тяхното "монолитно" гласуване е точно същото нещо като ония редовни 99,9% гласували за БКП по соц време.

Проблемът с ДПС не е, че съществува. След 89-та беше естествено да се създаде подобна партийна формация - защото спомените от "възродителния процес" бяха все още твърде болезнени и турците имаха нужда от "своя" партия, за да се чувстват спокойни. Проблемът е в това, че вместо да ги приобщи към демократичните механизми на обществото въз основа на това, че са български граждани като всички други, тази партия полека-лека ги постави във феодална (или, както според мен е по-точно - тоталитарна) зависимост от себе си.

Ако ДПС се премахне силово, за много голяма част от хората в турските региони това ще означава едва ли не нов "възродителен процес". При което те ще се капсулират още повече в своята общност и ще си намерят нови "лидери" по модела на Доган. Тоест, те самите ще приемат един вид локални диктатури на етническо-кланов принцип, които да заместят ДПС - пък макар и без политическа регистрация. Доброволно ще се откажат от гражданските си права и ще се поставят в зависимост, само и само да се чувстват защитени. И районите с компактно турско население ще останат за дълги години проблемни и изключително трудни за управление. Да не говорим за това, че там демокрацията още дълго няма да настъпи.

По всичко изглежда, че вътре в ДПС има (вече) вътрешна опозиция и дисидентски настроения. Ние нямаме ясна представа за това просто защото комуникацията между българи и турци на политически теми е практически нулева (Доган много се постара това да бъде точно така). Но явно критичните нагласи срещу ДПС-олигархията се засилват. Те се проявиха за момент след убийството на Ахмед Емин и особено се засилиха след все по-наглото поведение и говорене на Доган и неколцина други (като Лютви Местан, примерно). При това положение е много по-добре да се подпомогне тази вътрешна опозиция - просто като спрем да плашим турците с националистически изцепки. Ако продължим да ги плашим, това само ще ги накара отново да се скупчат около Доган, вместо да разклати позициите му.

Вярно е, че така процесът ще се развие по-бавно - защото турците имат нужда от време, за да свикнат с представата, че могат спокойно да съществуват без сегашните си "лидери". Но пък отстраняването им ще бъде трайно и окончателно. А междувременно престъпната дейност на върхушката на ДПС може да бъде (и трябва да бъде) ограничавана по всевъзможни начини със средствата на държавната власт. Това сега е напълно възможно, след като ДПС не е вече незаобиколим фактор в парламента - а скоро (надявам се) нейните пионки ще започнат да изчезват и от възлови места в държавния апарат.

А за това, че останалите партии трябва да потърсят път към избирателите на ДПС съм напълно съгласен. Но без да важничат, без да се натрапват и без да гледат отвисоко. Трябва да помнят първо, че насила хубост не става; и второ, трябва да си дадат сметка колко виновни са, че досега не са направили нищо, за да потърсят такъв път.
цитирай
27. анонимен - ...
21.07.2009 22:46
bratq...kak turcite sami 6te razvenchaiat dogan...kato i bulgarite za blaga turgnaha da se kandidatirat ot dps?
цитирай
28. анонимен - do the trooper
14.09.2009 09:46
случва се и ти да напишеш нещо верно .по тая статия няма какво да ти се възрази.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054545
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031