Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 18:52 - Искам отмяна на Закона за амнистията!
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 19231 Коментари: 73 Гласове:
10



Така се нарича Фейсбук-каузата против Закона за амнистията (и по-специално против чл.219 от НК), който затруднява търсенето на съдебна отговорност на министри, депутати и висши държавни чиновници за действията им отпреди 1 юли 2008-а година и помага на престъпниците от тройната коалиция да се измъкнат от правосъдието. Каузата е създадена с цел да се оказва граждански натиск върху правителството на Република България и мнозинството в 41-ото НС, който дадоведе до намиране на начин за премахване на скандалния закон.

Искам арест, разследване и съд за: - Ахмед Доган - за оглавяването на организация от мафиотски тип (ДПС), довела до създаване на "обръчи от фирми", както и за обстоятелстватаоколо "самоубийството" на политическия секретар Ахмед Емин:
- Сергей Станишев - за държавна измяна при сключването на енергийните споразумения с Русия, довели до пълна енергийна зависимост;
- Емилия Масларова - за геноцида в Могилино;
- Румен Петков - за осветляването на агента на ДАНС Алексей Петров и саботажа на оперативната разработка срещу "братя Галеви";
- Михаил Миков - за окървавяването на протеста от 14 януари 2009-а година, издевателствата в полицейските управления и смъртта на Методи Маринов;
- Асен Гагаузов - за практическия фалит на повереното му МРРБ;
- Пламен Орешарски - за допускането на източване на 2 млрд. лева от държавния бюджет;
- Петко Сертов - за разработката "Галерия" - незаконно подслушване на телефоните на депутати и журналисти;
- Делян Пеевски - за корупционни схеми;
- Румен Овчаров - за злоупотребите в "Топлофикация-София",

както и за всички други знайни и незнайни "герои" на тройната коалиция, извършвали криминални престъпления, административни нарушения и финансови измами.

А вие искате ли?





Гласувай:
10



1. анонимен - Браво!
30.08.2009 19:02
Точно това искаме. И го искаме още сега, веднага! :-)
цитирай
2. thetrooper - В такъв случай
30.08.2009 19:06
разпространявайте съобщението. Колкото повече хора заявим това искане, толкова по-вероятно е да успеем.
цитирай
3. анонимен - нищо лично !
30.08.2009 20:55
виждам ,че си суперактивно вгорчен - смени си поне тъпата комсомолска снимка !
цитирай
4. анонимен - Браво !
30.08.2009 21:43
Крайно време е да се направи.
цитирай
5. thetrooper - @3
30.08.2009 21:54
Нещо лично - снимката ще бъде сменена, когато аз реша, а не защото на теб не ти харесва. Така че върви на майната си!

П.П. Много добре помня какъв беше "комсомолския" изглед, затова не можеш да ме засегнеш с подобни нелепи определения.
цитирай
6. thetrooper - @4
30.08.2009 21:54
Ами ние правим, каквото можем...
цитирай
7. анонимен - ИДВА ВИДОВ ДЕН - vesko_alex
30.08.2009 22:13
СЪГЛАСЕН СЪМ . Трябва разумно да се променят всички закони които пречат и възпрепятстват да бъде съдена Тройната Ламя .Така ще се види кои партии ,които уж подкрепят Герб ще гласуват против.Мога още отсега да кажа ,че тези които се опитат да пречат ще ги сполети съдбата на царистите и може също да попаднат зад решетките за измами.
цитирай
8. meto76 - Идеята за отмяна на Закона за Амн...
30.08.2009 22:13
Идеята за отмяна на Закона за Амнистията е безсмислена, тъй като и да бъде отменен ще се приложи чл.2 ал.2 от НК и все едно не е отменен.
цитирай
9. thetrooper - @vesko_alex
30.08.2009 22:25
Съгласен съм с теб.
цитирай
10. raylight - Натиск
30.08.2009 22:27
трябва да отродим еволюционно неприспособените асоциални елементи, за да оцелее видът!
цитирай
11. thetrooper - @meto76
30.08.2009 22:27
Това са технически (юридически) подробности. Ако трябва, ще се противопоставим и на чл.2, ал.2 - важното е да натикаме комунягите и Доган в затвора.
цитирай
12. thetrooper - @raylight
30.08.2009 22:28
Може и така да се каже:)
цитирай
13. анонимен - Да!
30.08.2009 23:10
ЗА! Твърдо съм за! Крайно време е да се порадваме на скапан червен хайдук зад решетките! Пишете ме за каузата!
Stamenoff
цитирай
14. анонимен - да,да ,да!!!!!
30.08.2009 23:15
Много увъртания, много усуквания и дълги разследвания.Все се намира по един "чл.2, ал.2" който пречи.
цитирай
15. анонимен - Вал. Какъв е смисълът на Чл.2, ал.2
30.08.2009 23:22
" Чл.2, ал.(2) Ако до влизане на присъдата в сила последват различни закони, прилага се законът, който е най-благоприятен за дееца."
Когато е вършил престъпление, престъпникът е бил наказуем по действащото към онзи момент законодателство и следователно трябва да бъде съден по него, а не по излезлите след това закони. Така, както например всички сделки се извършват съгласно действащите в този момент закони и след това не могат да се променят по новоизлезлите закони.
По тази логика чл.2, ал.2 трябва да бъде отменен безусловно, тъй като той облагодетелства "нашите хора".
цитирай
16. анонимен - А длъжностните лица - които са били глухи и слепи ?
30.08.2009 23:37
В горния списък би трябвало да влезе и да бъде забранена и етническата партия ДПС, която на това основание е антиконституционна, както и онези длъжностни лица, които навремето са я регистрирали.
Също и всички длъжностни лица, които по силата на положението, което са заемали или заемат, са били уведомени чрез медиите или по друг начин за извършени престъпления, но със своето действие или бездействие са протакали, не са взели мерки или мерките са били повърхностни или неадекватни и по този начин от една страна са възпрепятствали правосъдието, а от друга - де факто са подпомагали извършването на престъпления.
цитирай
17. thetrooper - @Stamenoff
31.08.2009 00:21
Пиша те за каузата - можеш да се присъединиш към нея във Фейсбук...
цитирай
18. thetrooper - @14
31.08.2009 00:24
Ами да, винаги има нещо, което преяи - това, с което трябва да се справим...
цитирай
19. thetrooper - @Вал.
31.08.2009 00:25
Точно това трябва да бъде казано на тези, от които зависи промяната на закона.
цитирай
20. thetrooper - @16
31.08.2009 00:25
И в това мнение има логика...
цитирай
21. анонимен - Браво за поста !
31.08.2009 01:14
Споделям мнението на коментар 16 !
Поздрави за поста !
цитирай
22. thetrooper - @lidis
31.08.2009 01:27
Благодаря! И аз споделям мнението на @16:)
цитирай
23. baletlnetpepas - и до се отмени закона
31.08.2009 02:07
това ще е за напред. Всеки който се ползва от него би могъл да се позове на чл.2 ал 2 от наказателния кодекс, а именно че от извършване на деянието, до влизане на присъдата в сила е последвал по-благоприятен закон.
Но дори и да не беше влезнал закона за амнистията в сила (закон, страхлив и половитчат) престъпленията, които се амнистират по него се наказваха толкова леко, че извършителите (ако бяха намерени за виновни) щяха да бъдат освободени от наказателна отговорност по чл. 78а от Наказателния кодес и да им бъде наложена глоба от 500 до 5000 лева (а ако деянието е извършено преди 2007 година, до 1000 лв.)
Така че приятелю, вайкането ти е напълно напразно

П.П.
Четете вестник Капитал критически, дори Росен Босев (добър мой приятел) може са сбърка!
цитирай
24. thetrooper - @baletlnetpepas
31.08.2009 04:13
Не знаех, че деяния като убийства, геноцид, държавна измяна и прочие се наказват толкова леко.

Не навлизам в детайли, тъй като не съм юрист. Моята работа е като гражданин да изисквам сегашните управляващи давкарат предишните в затвора. как точно - това си е тяхна работа.

Все пак мисля, че е по-добре предишните дабъдат осъдени, отколкото разсреляни без съд - нали сме правова държава.
цитирай
25. baletlnetpepas - Ако са извършили
31.08.2009 06:47
убийства, геноцид, държавна измяна, то тогава закона за амнистията не ги хваща, което пак значи, че вайкането ти е напълно напразно!
цитирай
26. thetrooper - @baletlnetpepas
31.08.2009 06:57
Държа да отбележа, че "вайкането" се проявява обикновено след неуспешен опит или провал, а аз не съм се провалил в нищо. Обръщам внимание на нещо ПРЕДИ да се е случило, а не след това. Нищо не е загубено, правителството на ГЕРБ тепърва подгони тройната коалиция, затова няма за какво да се вайкам. Просто изразявам мнение, че преди да се изправи някой от тях пред съда, е редно да бъдем "подковани" в законодателно отношение - за да не се измъкне съответния бандит поради недоглеждане на законовата рамка.
цитирай
27. baletlnetpepas - В смисъл какво предлагаш?
31.08.2009 08:00
ГЕРБ не може да промени наказателни закони със задна дата. Човек може да бъде съден само за деяние обявено за престъпление към момента на извършването му.
цитирай
28. thetrooper - @baletlnetpepas
31.08.2009 08:12
Към момента на извършването тези деяния са престъпления. Законът за амнистията е приет през април 2009-а и се отнася до деяния, извършени до 1 юли 2008-а. Така че те цял мандат вършиха поразии и в края на мандата се застраховаха, в случай, че следващото правителство тръгне да им търси отговорност.
цитирай
29. baletlnetpepas - Така, пак да повторим
31.08.2009 08:28
закона за амнистията НЕ АМНИСТИРА престъпленията убийства, геноцид, държавна измяна. Така че какво ти пречи въпросния закон и защо искаш да го отменят?
цитирай
30. enige - Може ли да се пледира нищожност на ...
31.08.2009 09:22
Може ли да се пледира нищожност на закона?
Все едно сега да се приеме закон, че който е извършвал убийства преди 1 юли 2009 г няма да бъде съден?! Това не противоречи ли на всякакви законови и морални норми и на здравия разум?!
цитирай
31. boristodorov56 - Коституционния съд не може ли да се сезира?
31.08.2009 10:05
Тъй като по същество този закон е сегрегационен и поставя гражданите в неравностойно положение по отношение на извършените от тяп престъпления и под въпрос справедливостта и смисъла на държавата.

Не могат ли да събере 60 подписа управляващото мнозинство?

Тук в България имаше и една личност на позицията
Президент на РБългария. Може да се упражни политически натист върху него - за да направи същия жест, с който би изкупил част от греховете си към народа.

ИМА КАК ДА СЕ ОБЕЗСИЛИ ТОЗИ ЗАКОН!

ТЪРСАЧИТЕ НА СПРАВЕДЛИВОСТТА СА НА ХОД!

СТИГА ПОПУЛИЗЪМ, БОЙЧЕ!

цитирай
32. merkator - Не вярвам в способността, а най- ...
31.08.2009 10:31
Не вярвам в способността, а най- вече в желанието на "новите" политици за каквато и да е промяна! Иска ми се нещо да се случи, но докато не видя някой висш "държавник" в затвора, всичко е ОТНОВО прах във вятъра...не е моя работа да им променям законите или да им чистя пътя...а моят "натиск" оказах, когато гласувах за да може сега ТЕ да си свършат работата!!!
цитирай
33. анонимен - Трябва да се започне с
31.08.2009 11:18
Трябва да се започне с публикуването на списък на всички депутати,които са подкрепили този позорен закон.Да се потърси съдебна отговорност и от вносителите и от председателя и членовета на правната комисия в 40-тия парламент.И много е късичък вашия списък!!Дано прокуратурата вкара нови имена в него.И вече трябва да вкара и многото крадливи политици и министри в ЗАТВОРА!!!!
цитирай
34. анонимен - ТВЪРДО ДААААААААААААААААА
31.08.2009 12:24
ТВЪРДО ДААААААААААААААААА
цитирай
35. feldmarschall - Другарю Трупер...
31.08.2009 14:39
ти желаеш нов народен съд по твой образец. :)
цитирай
36. jedi - Joined!
31.08.2009 15:27
...
цитирай
37. vmir - Подобен закон е абсурден, амнистията има смисъл при
31.08.2009 16:10
резизия на нравствени ценности или на политически доктрини, а не за стопанска безотговорност. Така излиза, че Манго, като шитне 10 бончета на шефчето, получава разрешение да му направи покривите на предприятието да текат, за което пък шефчето му привежда 100 бончета от общите възнаграждение за бригадата на Манго. И понеже това се уговаря на 4 очи и няма как да се докаже, спокойно си минава за управленска грешка...
Безобразие!!! Такива закони не трябва да се допускат!!!
цитирай
38. анонимен - Делото за осветляването срещу Р...
31.08.2009 16:29
Делото за осветляването срещу Румен Петков приключи отдавна-оправдаха го.Конституционния съд отдавна се произнесе за статута на ДПС.Ако полицаите са превишили правата си при потушаването на протеста ще си отговарят те по съответния ред ,а не министъра Миков,Пламен Орешарски остави бюджета в края на юни на плюс 130 милиона и фискален резерв 8,2 милиарда(при наследен около 4 милиарда и т.н. Сега в парламента има мнозинство, което може да приема каквито закони си иска-няма никакъв проблем.С уточнението ,че те не действат със задна дата.Герб обещаха да вкарат в затвора всички от тройната коалиция.Затова 1 600 000 шарана клъвнаха на тая стръв.Да видим изпълнението на обещанията
цитирай
39. thetrooper - @baletlnetpepas
31.08.2009 17:08
Законът амнистира други престъпления (безстопанственост, злоупотреби и т.н.). Както вече споменах, щом предното мнозинство го е приело, за да си "върже гащите" (независимо какви точно престъпления амнистира), значи трябва да бъде премахнат.

Само не мога да разбера откъде този ентусиазъм в защита на тройната коалиция?
цитирай
40. thetrooper - @enige
31.08.2009 17:09
Сигурно може, но аз съм лаик в правото и не искам да задълбавам. Нека специалистите да се произнесат.
цитирай
41. thetrooper - @boristodorov56
31.08.2009 17:12
А, със сигурност може да се сезира и КС...
цитирай
42. thetrooper - @merkator
31.08.2009 17:14
Гражданският натиск не завършва с гласуването, той започва с него.
цитирай
43. thetrooper - @33
31.08.2009 17:16
Списъкът не е късичък - той включва и "всички други знайни и незнайни "герои" на тройната коалиция, извършвали криминални престъпления, административни нарушения и финансови измами".

И следващият път си пиши името, че трия.
цитирай
44. thetrooper - @34
31.08.2009 18:09
Съгласен
цитирай
45. thetrooper - @feldmarschal
31.08.2009 18:11
Откога съденето на крадци, измамници и убийци е "народен съд"?
цитирай
46. thetrooper - @jedi
31.08.2009 18:13
Accept!
цитирай
47. thetrooper - @vmir
31.08.2009 18:19
Ами да не ги допускаме тогава.
цитирай
48. thetrooper - @38
31.08.2009 18:21
Аман от анонимни защитници на тройната коалиция...
цитирай
49. meto76 - http://meto76. blog. bg/polit...
31.08.2009 18:30
http://meto76.blog.bg/politika/2009/08/31/amp-65279-amp-65279-zakonodatelstvo-v-polza-na-prestypnicite.388774

Ето една идея за изменение на НК, която би имала сериозен ефект върху борбата с престъпността.
цитирай
50. evrazol - Искам арест, разследване и съд за:
31.08.2009 18:34
Само подредбата е объркана. Трябва да бъде - разследване, съд и чак тогава арест. Ясно е че закона е хватка за защита на мошениците, ясно е че нищо не пречи да се приеме лустрационен закон за амнистираните по този закон, както и да се приеме, че за да бъдат амнистирани, първо трябва да бъдат осъдени. Т.е. съдът да докаже че деянията подлежат на амнистия именно по този закон.

Винаги се намира начин да се постигне някаква цел. Въпросът е доколко е принципен начинът.
цитирай
51. thetrooper - @meto76
31.08.2009 19:32
Добре е този материал да стане достояние на тези, от които зависят промените в НК.
цитирай
52. thetrooper - @evrazol
31.08.2009 19:33
Арест, разследване, съд - хващат ги, събират достатъчно улики и ги пращат на съд. Това е идеята.
цитирай
53. enige - 40 the trooper,
31.08.2009 23:25
Ако се набере обществена подкрепа и се заинтересуват юристи, на които тази материя е близка, с общи усилия може да се направи нещо. Медийната подкрепа също не е за пренебрегване.
цитирай
54. thetrooper - @enige
01.09.2009 00:07
Ами това е идеята всъщност.
цитирай
55. анонимен - Струва ми се, че много от коменти...
01.09.2009 13:55
Струва ми се , че много от коментиращите пък и автора малко се е пообъркал.Преди да ни приемат в Европейския съюз затваряхме е дни глави и тогава имаше глава правосъдие -затвориха я като приведохме всички закони в съответствие с европейското законодателство.Така ,че закони има предостатъчно-проблема е в тяхното прилагане.
цитирай
56. thetrooper - @55
01.09.2009 18:49
Въпросният закон е приет през асприл 2009-а, т.е. след влизането ни в ЕС.
цитирай
57. анонимен - Добър вечер
01.09.2009 22:12
Казвам се Мирослав Чернев.Приятно ми е да се запознаем. Всъщност освен на домакина друго име не срещнах.Въпреки прокламираната отгоре антипатия към анонимността.Не съм запознат в детайли с предложението, а и нямам нужната юридическа грамотност,за да го коментирам. По принцип съм съгласен с тезата, властимащите да са подсъдни за деянията си като всички хора. Мисля, че повечето от участниците в тази дискусия това и правят. Осъждат ги. И не би трябвало да им се оставят каквито и да било вратички. Не мога обаче да разбера избирателния характер на тази осъдителност. Защо става дума само за властници от тройната коалиция. И последния кабинет. Малко ли национални предателства бяха извършени преди това. Омръзнаха ми писания делящи народа ни по някакъв признак : сини и червени примерно. И изцяло и по принцип съм против @11 на домакина : "да натикаме комунягите и ... в затвора."Смятам за недемократично да осъждаш група хора по тяхната партийна принадлежност. Изключение се прави в такива случаи само за едни политически функционери - фашистите. Мисля,че сме един народ тръгнал по пътя на националния просперитет,непреклонен в желанието си да прилага силата и строгостта на закона към всички свои членове. Смятам за разумна борбата с привилегиите ,но и също така с всякакво разделение на народа по някакви измислени признаци. Иначе после пак ще обясняваме на внуците си че не сме виновни ние и че системата е била такава.Всеки трябва да носи персонална отговорност за делата си, а не да се завива с лозунги.
цитирай
58. анонимен - Към № 57
02.09.2009 00:19
Прочети №№ 15 и 16
цитирай
59. thetrooper - @Мирослав Чернев
02.09.2009 00:25
Благодаря за споделеното мнение. Изискването за изписване на името на коментиращия е отправено към тези, които нямат регистрация в blog.bg - останалите автоматично излизат с никовете си, а зад тях стоят имената им (това лесно се проверява при влизане в блога на съответния коментиращ).

"Смятам за недемократично да осъждаш група хора по тяхната партийна принадлежност. Изключение се прави в такива случаи само за едни политически функционери - фашистите." - И с какво фашистите са по-лоши от комунистите, ако смея да запитам? Освен това фашисти сред българските управляващи няма - комунисти обаче има.

Призовавам за съдебна разправа с тройната коалиция, защото считам, че те са виновни за сегашното дередже на страната. Правителството на Станишев, както и това на Сакскобургготски, поддържано от почти същите политически сили (без БСП). Ако някой счита, че други правителства са му виновни, нека да заповяда.

Разделянето на хората на такива, които искаме България да бъде нормална европейска страна със закони, правила, демокрация и пазарна икономика от една страна, и на такива, които търпят и поддържат посткомунистически, ориенталско-мутренски модел на съществуване от друга страна, не е измислен признак. И толерирането на последните в името на някакво "национално единение" е пагубно за нас, както се видя на няколко пъти в последните 20 години.
цитирай
60. enige - 54 the trooper,
02.09.2009 02:13
bg-petition може ли да свърши работа? Или отворено писмо чрез медиите до Правната комисиа в Парламента за отменяне - това за шум. Едновременно да се включат и юристи.
цитирай
61. thetrooper - @enige
02.09.2009 02:59
Снощи по БНТ 1 казаха, че Гражданска Лига за България стартира подписка срещу закона. Мисля дапиша за това на сутринта.
цитирай
62. enige - Идеално, ако има и виртуална под...
02.09.2009 10:15
Идеално, ако има и виртуална подписка, тук може да се набере много подкрепа.
Ако трябва - можем и да се поразходим да се подпишем на хартия.
цитирай
63. анонимен - Масовата приватизация при която ...
02.09.2009 13:58
Масовата приватизация при която държавни активи за над 30 милиарда бяха раздадени за по-малко от 3 милиарда по времето на кое правителство стана.Елегантните схеми за продажба за един долар на цели заводи тройната коалиция ли ги измисли.Кой успя с няколко врътки да изкара Нефтохима губещ,да го подари на руснаците и няколко месеца след това вече да е стотици милиони на печалба но течащи не към нашия бюджет.По тази схема почти цялата промишленост отиде в определени ръце и сега питате нашите олигарси от къде са им парите-от Костов
цитирай
64. thetrooper - @enige
02.09.2009 16:48
Подписката е сред депутатите от НС за пращане на закона в Конституционния съд. Оттам вече давидим какво ще стане.
цитирай
65. thetrooper - @65
02.09.2009 16:50
Не карай хората да ти се смеят, моля ти се...

Къде ги видя тия 30 милиарда - при фалирала икономика и хуманитарна катастрофа (каквото ни остави комунистическото правителство на Виденов) кой ще ти плати 30 милиарда, при положение, че дълговете на предприятията бяха повече. Айде без червена пропаганда, ако обичаш!
цитирай
66. enige - Значи първият етап от работата е ...
03.09.2009 00:04
Значи първият етап от работата е свършен. А дано го придвижат проблема нататък! Въпрос на политическа воля. Кои депутати се занимават с това? Трябва да бъдат питани периодично докъде са придвижили въпроса.
цитирай
67. thetrooper - @enige
03.09.2009 00:42
Със сигурност ще следим казуса изкъсо.
цитирай
68. анонимен - А как фалирало предприятие става ...
03.09.2009 11:21
А как фалирало предприятие става печелившо за един два месеца е пропаганда за тъпаци.Аз видях каква стана със завода ,в който работех-въобще не беше фалирал.В него работеха 2800 човека на три смени и получаваха днешни 600-700лв.Нямаше никаква залежала продукция .Подариха го за 10лв на един техен човек и след дългогодишно източване сега там работят 150 човека с 250лв заплати.Това стана пред очите ми така ,че не дей да говориш за пропаганда-Завода е КАУЧУК-АД-гр Пазарджик
цитирай
69. thetrooper - @68
03.09.2009 17:23
Това, че сте си получавали редовно заплатите не означава, че завода е бил в добро икономическо и финансово състояние. Просто може заплатите да са идвали като дотация от бюджета, както по изкуствен начин се поддържаха повечето държавни предприятия. И ако искаш да водим дискусия, на следващия пост си пиши името, иначе спирам да отговарям и започвам да трия.
цитирай
70. анонимен - Историята
05.09.2009 23:05
е хубава наука господин Петров.Не знам доколко те е увлякла. Според мен ако не искаш да виждаш фактите обаче, няма да я разбереш. Авторът на 63. и 69. явно е един и иска да ти каже нещо. Ти обаче имаш свое мнение по въпроса. Един костовист в интернет отказва да ми публикува коментарите, но си позволявам втори при теб само защото мисля,че си толерантен и по този начин може и да прогледнеш. Тези клишета за комунистическа пропаганда и подкрепа на мутрите не са и не могат да бъдат аргумент в спор. Те са измислени като такива за да прикриват престъпните деяния на управляващите. Това което е била България, когато ти си бил 10 годишен и едва ли си осъзнавал е било не толкова постижение на комунистическия режим в страната, колкото материализирания труд на честния българин. И определено беше умишлено съсипано и разграбено. Мога да ти дам много конкретни примери като въпросния господин дето не си пише името,но ти явно не желаеш да ги чуеш. Примери доказващи,че тройната коалиция е като пионерска организация в сравнение с тройката Филип Димитров,Жан Виденов,Иван Костов. Но бих ти предложил да помислиш,толкова ли наистина е глупав целия български народ та за мандат и нещо изхвърли Костов в периферията на политиката. Единия от хората, които редуцираха СДС от милионно движение в партия с 10 хиляди члена. Но пък реализираха сериозни лични облаги. А примери за толерантност можеш да вземеш и от чехите,които въпреки Пражката пролет и редица други прояви на несъгласие с тоталитарния режим,можаха да оползотворят постигнато, да стъпят на него като основа и да продължат напред.Далеч пред нас. Без да си ликвидират военнопромишления комплекс например.Нищо, че всички терористи по света ползват техния С-4. Или източногерманците, които отдавна не говорят за Щази - доста по-сериозна организация от нашата ДС. Дето те първа се караме дали да и отваряме досиетата. Оставам с уважение : М.Чернев
цитирай
71. thetrooper - @М.Чернев
06.09.2009 00:04
Източногерманците отдавна не говорят за ЩАЗИ, понеже те я ликвидираха веднага след падането на Берлинската стена. А нашата ДС допреди 2 месеца си беше официално на власт.

Да, не желая в блога си да чета небивалици, които поставят в един кюп правителствата на Филип Димитров и Иван Костов с това на Жан Виденов - за това си има в. Труд, пиши ги там, на агент "Бор" със сигурност ще му харесат.

Вторият ти коментар го трия, тъй като тук няма място за червена пропаганда и възхвала на комунизма.
цитирай
72. анонимен - възмездието ряно или късно ще бъде постигтато, то те и по начините, с които си мислят някои
08.09.2009 09:28
Напълно споделям мнението на 57 и 70. Предаване съдържанието на Закона за амнистията от г-н Светльо е напълно манипулирано. Г-н Светльо , закона оневинява всички държавници и правителства до 1 юли 2008 г. и не ви ли е неудобно да поставяте въпроса само за съд на Тройната коалиция? Ето така поставения проблем от вас е чиста политизиран, гонене на вещици и огромна манипулация. На съд трябва да отидат всички правителства от прехода от самото му начало до сега без изключение, за вкарване България в най голямата й национална катастрофа в най- новата й история-и сини и червени е пембени- за разрушаване икономиката на България и човешките й ресурси, от там нейната държавност. И този съд трябва да бъда двоен- 1) народен съд за катастрофата 2) международен съд за геноцид. И няма никой в настоящия парламент да поиска отменяне на този скандален закон, защото ГЕРБ е създаден изцяло от синия кадър, сините успешно се вклиниха по цялата правителствена йерархия, а сега играят ролята на "градивна опозиция"- по същия начин както и БСП и ДПС играят. Господа, ако мислите народа си за слепец, си е ваше КЪСОГЛЕДСТВО!!!!!! И не мислете, че Брюксел не знае това положение и също е късоглед. Западноевропейците са развити демократи, това ги прави с уши и очи и добре умеят да следят и оценят положението в България.
Относно ЩАЗИ и архивата на бившата ДС преди 1989 г. г-н thetrooper прави опити за пълна манипулация окичил се с присвоен ник. Вие знаете ли господине, че архивите на ДС на всички страни от бившия соц. лагер бяха отворени още 1990. и бяха изкарани само досиетата на доносниците и щатните работници в политическата полиция ,но не и на разузнаваческите отдели. Дори и със ЩАЗИ стана така, макар архивите и да попаднаха в ръцете на западногерманците, те не отвориха архивите на разузнавачите , а ги използват и сега, 17 000 бивши разузнавачи на ЩАЗИ и до сега работят в разузнавателните служби на обединена Германия. Знаете, че по инициатива на новите партии- БСП и СДС бяха унищожени разузнаваческите ни отдели и отдел "стопанска милиция" още 1990 г. , разузнавачите- по искане на ЦРУ и турското МИТ, а стопанска милиция се унищожи с цел да се отворят пътищата за прокарване на престъпния "План Ран Ът" за разграбването на държавна собственост както и стана и за който и червени и сини не желаят да говорят и продължават да го изпълняват във властта. От бившата ДС в системата остана само части от политическата полиция, която се превърна в сложна мафиотска структура, изпълнявала през последните 20 години в системната на МВР и ДАНС( и съда) само политически поръчки на олигархичните кланове от БСП, ДПС, СДС, НСДВ , и сега ГЕРБ. Г-н thetrooper , бихте ли отговорили, защо правителството на г-н Костов, което бе самостоятелно правителство и разполагаше със "вся власт советом" не отвори досиетата и архивите на бившата ДС , а предпочете да отваря само определени части от нея и да манипулира политическите си противници с тях? Защо сините станаха първи учредители на комисията по поръчките и я оглавиха? Какви са техните дейния там ? Различават ли се те от "комунистите" както вие наричате БСП и отрочетата й? Та СДС по нищо не се различава от тях, нито по посттоталитарните методи на управление на БСП, нито по кадрови състав, нито по престъпленията си във властта, даже в кадровия състав партиите родили олигархии преливат една в друга, променят разположението на пешките от шахматната дъска- от синия отиват в червения лагери обратно. Например, госпожа К. Нинова, сега официален говорител на БСП, е била преди да отиде в БДСП в сините редици ?! Това тепърва историята ще го изяснява, и ще го прави това народът- градител на историята си. За това дори и скрил се под анонимни и присвоени никове никой няма да избегне съда на историята -нито сини, нито червени нито пембени. На господата 57 и 70 отправям покана-елата при нас-ние сме съмишленици! Д.А. Хелзинки- Брюксел, от Идея за България ideyazabulgaria.org
цитирай
73. анонимен - по същото
08.09.2009 09:40
ДОПЪЛНЕНИЕ: сините не искат да отговорят на въпроса: Защо БСП не пожела да накаже на предишните управления, включително и сините? Та от е по-ясно от бял ден- ГАРВАН ГАРВАНУ ОКО НЕ ВАДИ ! А защо УПРАВЛЕНИЕТО на ГЕРБ още в първите дни на своето възкачване на престола засвидетелства 100% доверие на старата прокуратура и същия ВСС- нали те трябва за разследват предишните? Как може ода се очаква същите тези магистрати да се самосезират , трябва да започнат от себе си ? Абе смешни истории ,много смешни за които обаче Европа има очи и уши!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2065287
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930