Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2009 19:25 - 65 години лъжи!
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 17879 Коментари: 57 Гласове:
9



image
Снощи стъпбите пред паметника на съветските окупатори в София бяха озарени от светлина. Но не от илюминациите на празнуващите "деветосептемврийската революция" червени примати. Младежи запалиха свещи пред паметника и изписаха със свещите посланието: "65 г. лъжи" Така те изразиха своя протест против налаганото мнение, че Съветската армия еосвободител, а не окупатор.

Както сподели организаторката на акцията
Валентина Иванова:

"От 65г. комунистическата върхушка с всички сили и средства заличава нашата историческа памет. Ние не сме се отказали от битката за истината за събитията преди и след 9.IX.1944г. и до наши дни. Историята тепърва ще бъде писана.

65 години лъжи стигат!"

Информация за събитието е поместена и във в.
Дневник.



Гласувай:
9



1. boristodorov56 - Браво!
10.09.2009 19:43
Браво!
цитирай
2. thetrooper - @boristodorov56
10.09.2009 19:46
Поздравленията трябва да са за изпълнителите, аз давам гласност... Не успях да присъствам лично на акцията, но за 22 септември вече ще съм на линия:)
цитирай
3. анонимен - Я!
10.09.2009 23:39
Да живее Комунизма! Долу фашистите и мръсните им издънки! Долу и демокрацията на буржоата, която ражда фашизъм! Да живее народната демокрация! Да живее трудовият народ! Долу западните чорбаджии и българските им мекерета, които подлагат на геноцид нашия народ и подаряват на западните финансови изроди нашата мила Родина!
Бърка ви някъде паметника, а? Ха-ха-ха! За вас и вашите господари няма кой и клозет да направи.
цитирай
4. boristodorov56 - 3. анонимен
10.09.2009 23:44
яЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ -

ЕДИН ЗА 4 - ти километър!
цитирай
5. thetrooper - Ей, ама това е идея!
10.09.2009 23:53
Да превърнем паметника в клозет - както мавзолея навремето.
цитирай
6. анонимен - Костадин Узунов
11.09.2009 01:04
ХОТЯТ ЛИ РУССКИЕ ВОЙНЫ?


Хотят ли русские войны?
Не спрашивай у тишины,
Не спрашивай у тех солдат,
В мемориалах что лежат.

Спроси у цинковых гробов,
В которых молодых сынов
С земель соседских привозили
Старухам, чтоб те слезы лили.

Спроси у бравых тех ребят,
В Кремле которые сидят,
К погонам звезды пришивая,
Дубиной «мирною» махая.

Спроси у Польши и Литвы-
Им о России снятся сны.
Спроси у пражской у весны, -
Хотят ли русские войны?

Спроси у венгров, как когда-то
На танках русские солдаты,
По Будапешту рассекали,
Вугорцев к миру «приучали».

Тебе ответит старый финн,
Проживший много – до седин,
Как «мирно» русские войска
Рвались сквозь зиму и снега.

Есть что сказать и белорусу ,
Тому, чьи предки из литвин,
Какою жуткою ценою
Им братство подарил москвин.

Когда Суворова орда
Палила села, города…
Спроси, спроси у Куропат-
Там непокорные лежат.

Спроси – что Украине братской,
Заверенной в любви славянской,
Из цепких рук большого брата
Зачем защит искать у НАТО?

Спроси всех западных славян, -
Как миру их учил Иван…
Миролюбив солдат-Иван
Бомбил Кабул, Афганистан.

В их кишлаки и города
Не мир пришел – пришла беда.
Спроси у вдов, детей Чечни, -
Хотят ли русские войны?

Кто он, русский «миротворец»,
Тебе ответит гордый горец.

Грузин, улыбчивый всегда,
Сквозь слезы просто промолчит.

От миролюбия соседа
Сейчас его земля горит.

ХОТЯТ ЛИ РУССКИЕ ВОЙНЫ?
И от Китая до Литвы
Найдется ль хоть один сосед,
Который твердо скажет, - «НЕТ!»?
цитирай
7. анонимен - Aces High
11.09.2009 01:15
Bulgaria e prekrasna strana, s koiato moje da se gordeesh i zaradi koiato si struva da se jertvash !
цитирай
8. анонимен - спас пусев
11.09.2009 01:45
От дядо ми знам че руснаците са имали въшки , гонели са жените , и са серяли в житото.
цитирай
9. анонимен - Глупаво
11.09.2009 02:18
> 65 Г. ЛЪЖИ

Обаче сега вече почнаха времената на истина, нали? Най смешното и странно че се намират младежи които вярват това, и то точно когато им се разказва за лъжи. Сега примерно ще го махнат този паметник и ще построят нов, сигурно американски. След 65 годи ще дойдат нови младежи, пак ще сложат абсурден надпис със свещички, ще съборят американския паметник, и ще сложат нов, сигурно китайски. И така до безкрайност. Вече минаха почти две десетилетия от както комунизма тръгна на кино, а на някои той все още е правил бели. Истината е че се опитваме да намерим проблема някъде навънка: "гадните руснаци, ако не бяха те ние щяхме да живеем толкова хубаво". Но вече няма как, отмина онова време, толкова години имаме демокрация че става ясно че сами сме си виновни в своите проблеми. Обаче на някои хора им е по-лесно да винят други. Сега винят руснаците, след 65 години ще винят американците, след 130 китайците и така нататък. Тъжно.
цитирай
10. анонимен - Стаменов
11.09.2009 08:51
Хайде да не забравяме, че чичкото с шпагин-а влиза в България след като и обявява война. А когато някой влиза в по този начин то той чисто и просто е окупатор! А който народ издига паметник на окупатора си е.....????? ....
цитирай
11. vmitkov - Борисе,
11.09.2009 09:13
Такива като третия анонимен трябва да си ги пазим за асортимент и аромат! Иначе животът ни няма да е цветен и разнообразен!

Но той между многото си заблуди казва и една истина - спомни си защо и как Милен Велчев стана финансов министър на България и какво направи с външния дълг на България!

А скритата истина е, че Сталин нито е влязъл, нито е останал в България 65 години сам и по своя воля! Това е станало с безмълвното и неразгласявано съгласие на САЩ и най-вече на Чърчил.

Според договореностите между тримата големи на не помня вече коя конференция между тях в България е трябвало да има 75% западно влияние, а то е станало 100% съветско влияние.

Какво са направили САЩ и Англия, за да не се получи тази промяна на договореностите? Нищо!!!

А мекерета и на едните, и на другите винаги е имало и винаги ще има, защото заблудени овце или подкупени малоумници - колкото щеш.

Лошото е, че осъзнати българи-патриоти има все по-малко...
цитирай
12. анонимен - Iako
11.09.2009 09:26
http://boayn-magician.mybrute.com
цитирай
13. анонимен - :))
11.09.2009 10:10
Искам да знам дали извършилите този подвиг знаят, че в цяла Европа хората пазят и поддържат паметниците на антифашистите и на Съветската Армия? С очите си съм виждала как генерали от американската армия полагат цветя на паметника на Съветската Армия в София на Девети май. Интересува ме също дали са наясно радетелите на правдата, че през Втората световна война английски и американски самолети са бомбардирали София. ТОВА също е истина, почитаеми!
цитирай
14. анонимен - Поздравления за акцията! И отново ...
11.09.2009 10:15
Поздравления за акцията! И отново само в София, останалата част от страната ни спи или й е все едно. И как да не й е все едно, когато от 65 години водим МИЗЕРЕН И ФАЛШИВ ЖИВОТ и това дължим на БКП-то, днес БСП-то!
Пожелавам на София в най-близко бъдеще да се освободи от този позорен паметник на окупатора! А после и в други градове, например в Пловдив!!!!
И ще добавя само по-сериозно, че наистина докато над Пловдив високо над града стои съветският окупатор Альоша, Пловдив ще продължава да се разпада...............
цитирай
15. анонимен - ***
11.09.2009 10:39
Еднозначно при подкряпящите тук акцията напълно липсва масщабното мислене... Малка страна - изобилие от дребни душици, за съжаление!
цитирай
16. анонимен - анонимния руснак от 10. 39 ч. да н...
11.09.2009 10:51
анонимния руснак от 10.39 ч. да научи, че ако на руски е масщаб - на български е мащаб и не са подкряпящи, а подкрепящи. А иначе еднозначно - съветските войски са окупатори, те не са ни ОСВОБОЖДАВАЛИ от немския окупатор щото немците не са ни окупирали, а и по това време в рамките на нашите граници не е имало немски войски. При това ние безпроблемно и без руска помощ си мънем немците в Македония след идването на правителството на ОФ.
цитирай
17. анонимен - nnn
11.09.2009 10:56
Паметниците са история, а историята не бива да се унищожава. Просто трябва да се опитваме да разбираме събитията. Но за целта е необходима култура .
цитирай
18. анонимен - Ако автора и подкрепящите го ант...
11.09.2009 11:20
Ако автора и подкрепящите го антикомунисти бяха гледали поредицата за ВСВ по Нешанъл джеографик щяха да разберат за какво става въпрос-поредицата беше изцяло документална и не руска.Проследи всички събития от 1933г до 1945г.Дадоха и пазарлъка в Ялта където си поделиха света.Сега отново великите сили определят какво , къде и как да става.А ние сме осъдени да сме винаги нечий сателит.Така ,че не се правете на патриоти и националисти-това е привилегия на империите
цитирай
19. анонимен - да ви имам проблемите
11.09.2009 11:46
Добре, то че не четете е видно, ама и не мислите.Как е сключван договор с Германия, защо е умрял Цал Борис ІІІ, защо сме окупирали Македония и Тракия, защо сме обявили война на съюзниците, а после на Германия, какво са се договорили в Ялта, защо сме в руската зона, това са неща ясно написани в история на България.Не е дебела, прочетете я.Там лъжи няма, има факти.Но за да се обработят е нужно абстракно мислене, което е вече проблем.Не чакайте на други хора да ви смилат фактите, че да им вярвате, че после да протестирате, че не било вярно.Например защо не протестирате против предизборните агитации, там истината е под 2% при някой коалиции.Щом можете да препишете една фрада на английски, значи има наченки на абстрактно мислене, доразвийте го.
цитирай
20. анонимен - Не проумявам за какво иде реч. По ...
11.09.2009 11:54
Не проумявам за какво иде реч.
По идея паметника е на армия която уж е освободила България. Всъщност тази армия се явява окупатор. Навлизайки в нашата родина Съветската армия изземва властта и налага свои управници и полсушници добре обучение преди това в Съветска Русия. Били сме бомбардирани (не само София), защото сме били в съюз с Германия. Не само съветската армия е победила Германия - това е доста погрешно мнение. Но за сметка на това пък е окупирала половината Европа в последствие. През тези 65 години никой не ни е лъгал. Всички сме знаели истината. Както и сега знаем, че политиците крадат, държавата те рекетира, престъпниците се пазят със закон.
Какво правим ние?
Ние си мълчим и чакаме някой да каже истината на глас и да чакаме той да ни оправи. Е тия работи така не стават.
Така, че мили дечица, дето палите свещи за щяло и нещяло, по-добре излезте на протест с конкретни искания вместо да се криете в тъмното. Отстоявайте си интересите до край. Защото след 3 дни само Вие ще помните, че сте палили свещи на някакви си стълби.
Йордан
цитирай
21. анонимен - Глас
11.09.2009 12:03
Защо винаги някой е виновен?
От другата страна забравяте своята история....Всяка държава избира своя път...

Във Втората световна война България била съюзник на Германия
цитирай
22. thetrooper - @Костадин Узунов
11.09.2009 12:25
Благодаря за стихотворението!
цитирай
23. thetrooper - @7
11.09.2009 12:26
Преди да се жертваш за българия, започни да пишеш на кирилица и излез от анонимност...
цитирай
24. thetrooper - @Спас Пусев
11.09.2009 12:28
Защо не разкажеш по-подробно?
цитирай
25. thetrooper - @9
11.09.2009 12:29
Глупаво е само твоето изказване...
цитирай
26. thetrooper - @Стаменов
11.09.2009 12:35
Не бих искал да отговоря на въпроса, за да не всявам нихилизъм...
цитирай
27. thetrooper - @vmitkov
11.09.2009 12:36
Ех, защо не видях коментара ти по-рано, а взех, че го изтрих този анонимен:)))
цитирай
28. thetrooper - @12
11.09.2009 12:39
Само не разбрах каква е връзката с темата...
цитирай
29. thetrooper - @13
11.09.2009 12:41
За да получиш отговор, ще трябва да напишеш името си след въпроса. На анонимници не отговарям.
цитирай
30. thetrooper - @14
11.09.2009 12:42
Благодаря!
цитирай
31. thetrooper - @17
11.09.2009 12:43
Да, наистина паметниците са история, но защо този паметник не бъде преместен в музей на комунизма, а трябва да стърчи в центъра на София?
цитирай
32. thetrooper - @18
11.09.2009 12:47
Ние не се правим на патриоти и националисти, ние СМЕ такива, за разлика от вас, анонимни подлоги и безродници!
цитирай
33. thetrooper - @Йордан
11.09.2009 12:48
Нас не успяват да ни излъжат, но явно има доста излъгани. част от коментарите тук са ярко доказателство.
цитирай
34. thetrooper - @21
11.09.2009 12:51
Да, знам че България е била съюзник на Германия... както Италия, Финландия, Япония. Там обаче няма комунизъм.
цитирай
35. анонимен - niki
11.09.2009 12:52
тия така наречени анти-комунистически протести са толкова смешни,къде по -сериозни провлеми имаме в момента и реални .Сега сме под американско и нотовско робство защо не протестирате против това защо не протестирате против империята на злато САЩ която налага хегемонията си чрез тероризъм грабения и изнасилвания !Къде сте бе ей защо не протестирахте против влизането ни в терористичната организация НАТО отнела живата на милиони нивинни по света.Не по лесно е "комунизма" да го мъчим още , събудете се 2009 сме света има тотално други проблеми сега!А колкото до тези паметници те са просто за да се помнат жертвите на войната срещу нацизма ,който съзира в тях някакъв политически подтекст си е негов проблем!
цитирай
36. mamkamu - +
11.09.2009 12:52
Идеята е жестока, но с бензин щеше да е по-добре. 100-на литра :)
цитирай
37. thetrooper - @ники
11.09.2009 12:55
Ние нямаме нищо против НАТО - ти ако имаш, протестирай. Прав ти път!
цитирай
38. thetrooper - @mamkamu
11.09.2009 12:56
Абе тоя гранит с бензин разрушава ли се? Направо с експолизви, както мавзолея:)))
цитирай
39. thetrooper - Изтрих няколко коментара,
11.09.2009 12:57
защото авторите само се заяждаха, вместо да напишат нещо смислено.
цитирай
40. mamkamu - Абе тоя гранит с бензин разрушава ли ...
11.09.2009 14:06
thetrooper написа:
Абе тоя гранит с бензин разрушава ли се? Направо с експолизви, както мавзолея:)))


Целта ми не е да бъде разрушен паметника, а да остане обгорен: черен и напомнящ...
цитирай
41. pluton - :)
11.09.2009 15:43
http://www.youtube.com/watch?v=bZha8DZH03M&feature=PlayList&p=60D1D41502BF1F53&index=20

65 godini PROSTOTIYA :)))
цитирай
42. stigmata - Само едно може да се каже
11.09.2009 16:07
То е казано от Ванчо Михайлов пред Кеворк Кеворкян: 1944-та е още по-голяма загуба за българщината от 1918.
Слава богу, че 1948-а не ни се случва и присъединяване към Югославия. Тито се скарва със Сталин, докато Г. Димитров продава България на интернационалистите.
цитирай
43. baletlnetpepas - thetrooper
11.09.2009 16:24
освободител или окупатор - какво значение има!?
цитирай
44. анонимен - Искам да знам дали извършилите този ...
11.09.2009 17:53
анонимен написа:
Искам да знам дали извършилите този подвиг знаят, че в цяла Европа хората пазят и поддържат паметниците на антифашистите и на Съветската Армия? С очите си съм виждала как генерали от американската армия полагат цветя на паметника на Съветската Армия в София на Девети май. Интересува ме също дали са наясно радетелите на правдата, че през Втората световна война английски и американски самолети са бомбардирали София. ТОВА също е истина, почитаеми!



STIGA SRAL BRE ODI SE GRYMNI
цитирай
45. ivoimv - войводата каза
11.09.2009 22:12
След като 65 години СТИГАТ
ДАОБЯВИМ ТЕЗИ КОИТО ДО СЕГА НИ УПРАВЛЯВАХА ЗА АНТИЧОВЕЦИ КОНСТИТУЦИОННИЯТ СЪД ДА ПРИЗНАЕ БСП И ДПС ЗА ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ И ДА ГИ ВКАРАТ В ЗАТВОРИТЕ НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ЗАГРАБЕНОТО И БЪЛЗ ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ!!
цитирай
46. thetrooper - @mamkamu
12.09.2009 01:13
И това е идея...:)
цитирай
47. thetrooper - @pluton
12.09.2009 01:14
Бетон!
цитирай
48. thetrooper - @stigmata
12.09.2009 01:17
Слава Богу - понякога страничните обстоятелства се случват в наша полза:)
цитирай
49. thetrooper - @baletlnetpepas
12.09.2009 01:18
За теб може и да няма значение, но за други има...
цитирай
50. thetrooper - @ivoimv
12.09.2009 01:20
Ами да ги обявим тогава...
цитирай
51. baletlnetpepas - thetrooper
12.09.2009 02:28
явно за теб има. Обясними какво е значението моля!
цитирай
52. thetrooper - @baletlnetpepas
12.09.2009 03:25
Разликата между двете понятия може да бъде открита в тълковния речник. Конкретно за случая с България и Русия/СССР, можеш да прочетеш два от предишните ми постинга:
1. Детронирането на княз Александър Батенберг, русофилството и българските национални интереси
2. 65 години от съветската военна агресия срещу България
цитирай
53. baletlnetpepas - и какво от
12.09.2009 11:00
това?
цитирай
54. gantree - @ thetrooper
12.09.2009 17:13
thetrooper написа:
Конкретно за случая с България и Русия/СССР, можеш да прочетеш два от предишните ми постинга ...
...

Този е глупав. Не му се сърди.
И да чете, и да не чете, шансовете му са нулеви. Пак си остава глупав.

;)
цитирай
55. thetrooper - @gantree
12.09.2009 17:18
Не, не му се сърдя - явно той толкова си може:)
цитирай
56. анонимен - комсомолци-активисти, били те ...
14.09.2009 02:46
комсомолци-активисти,били те червени или сини,са все от една партия,тази на глупците.млади хора сте,вземете да мислите с главите си....няма лоша русия,добър запад и обратното..всеки си гледа некакъв интерес...ако ние българите си гледаме нашия,а не залитаме като пияни ту на изток ту на запад,няма да сме на тоя хал....
цитирай
57. thetrooper - @56
14.09.2009 06:53
Бла-бла-бла...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054999
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031