Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 16:57 - Символ-верую на thetrooper.blog.bg (моите политически убеждения)
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 12996 Коментари: 44 Гласове:
8

Последна промяна: 07.02.2010 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Повече от девет месеца моят блог присъства в интернет-пространството. През това време се изминаха три предизборни кампанни, България има ново правителство, а София - нов кмет. За целият този период блогът ми се утвърди като антикомунистически, което кара доста хора да мислят, че и аз, като негов автор, съм с антикомунистически убеждения. Само че това не е съвсем така. Да, аз наистина съм антикомунист, но антикомунизмът не е политическо виждане. Антикомунизмът е естествена защитна реакция към комунистическото зло, което бе налазило страната от 09.09.1944г. насам и въпреки краха на комунистическата система в края на 1989-а, това зло продължава, макар и под друга форма да съществува и до днес. Нещо повече, комунистическото зло до миналото лято беше официално на власт.

От друга страна, аз все още съм длъжник на моите редовни читатели. През последните девет месеца бях твърде зает или с интернет-кампанията на Синята коалиция, или да реагирам на актуални събития, случващи се в държавата. Това досега ми попречи да представя и развия моите лични политически виждания и убеждения, които се простират отвъд устава на ДСБ и управленската програма на Синята коалиция. Получи се така, че блогът ми бе повече коментарен, отколкото анализаторски. Някак си по-често вървях след събитията, отколкото да се опитвам да ги задавам. Надявам се обаче, че през тази 2010 година, когато не предстоят избори и не се очакват изключителни събития, да мога да променя тази тенденция в блога.

Накратко, моите лични политически убеждения се базират на 4 основни стълба - консерватизъм, монархизъм, национализъм и християнски (православен) фундаментализъм. В някои от следващите постинги ще развия по-подробно тези 4 стълба. Сега само ще маркирам основните цели, за които се боря и които смятам, че са сред най-важните промени, нужни на българската държава и общество:

  • забрана на БСП и ДПС
  • провеждане на истинска приватизация - конфискация на имуществото на комуно-ченгесарската мафия и неговото ре-приватизиране с участието на "чисти" местни и чужди капитали
  • възстановяване на Търновската конституция - съзнавам, че тази конституция има много несъвършенства, но това е автентичната българска конституция. Веднъж възстановена, тя може да претърпи промени, адекватни на съвременните реалности
  • възстановяване на монархията - България има повече от 600-годишна монархическа традиция и само 20 години републиканска такава. Периодът от 1946-а до 1989-а не се брои, защото тогава България не е република, а де факто съветска реСпублика. Отделно самото установяване на реСпубликата е в разрез с всякакви правни и цивилизационни норми
  • създаване на аристократична прослойка в българското общество - чрез връщане на титлите на потомци на български средновековни болярски родове и даване на титли на представители на утвърдени възрожденски родове согромен принос към Отечеството
  • създаване на нова национална доктрина на базата на днешните геополитически реалности и мястото на България в световната политика като член на НАТО и ЕС
  • Връщане статута на източното православие надоминиращо (държавно) вероизповедание, а оттам и на БПЦ като държавна институция (както е било до 1945г.)
  • Реституция на имотите на Църквата
  • Засилване влиянието на Църквата в обществения живот - в обрзование, здравеопазване, социално дело (благотворителност)



Тагове:   Моите,


Гласувай:
9



1. businessenergy - Не споделям 100% от идеите Ви, но ...
07.02.2010 18:17
Не споделям 100% от политическите Ви убежденя, но някои от тях ми допадат, макар и малко екзотични.
цитирай
2. thetrooper - @businessenergy
07.02.2010 21:07
Дори и да са екзотични, те имат своето място под слънцето.
цитирай
3. businessenergy - Всяка идея има място под слънцето, разбира се.
07.02.2010 21:13
Някой от френските революционери беше казал: "Не съм съгласен с това, което казваш, но бих умрял за правото ти да го кажеш."

Е, аз в случая симпатизирам на по - голямата част от идеите ти.
цитирай
4. анонимен - Е за такива млади и умни блогери съм !)
07.02.2010 21:57
Днес приканвах в свой пост да се даде път в блога на блогерите , като теб ! Споделям убежденията ти и с интерес те чета ! Поздрав и успешно блогване !
цитирай
5. thetrooper - @lidis
07.02.2010 22:03
Благодаря за оценката:)
цитирай
6. raylight - Определено
07.02.2010 22:27
не си либерал. Аз нямам против една конституционна монархия, в която Царят да е с основно представителни функции, но съм твърдо против колониалното управление на Сакс-Кобург-Гота
цитирай
7. zaw12929 - Одобрението ми пропадна
07.02.2010 22:35
Този срок не е бил достатъчен да се оформите, като европеец, който позволява на другите да изповядват идеите си, заради текста "забрана на БСП и ДПС", което няма да ви направи дисидент, подир дъжд качулка, но в момента сте завършен расист- дискриминация е да забраняваш нещо, позволено от закона и морала на България и ЕС, и Господ не си, да определяш кои до кога да живее
Но времето лекува и любовта , а за омразата има и психодиспансери.... тя е по опасна, защото е слуга на дявола
Живеете в заблуда и нанасяте обида не само на хората в България, но и на Социалистите на Европа, като ги определяте като комунистическо зло ( комунистическото зло до миналото лято беше официално на власт.)

Не съм член на нито една от двете омразни на Вас партии, чужди са ми омразата, причиняването на зло. То не може да бъде атрибут на демократ за какъвто се искате.Българинът е великодушен, знаете кои си позволяваха да определят живота на другите: комунистите, фашистите, расистите и приемете коментара ми, като най приятелска забележка, нищо лично! Такива идиотщини на хора, които се мислят за много по вече от другите защото били антикомунисти, пречи да имаме общонационална кауза. Не може вие да вменявате на социалистите, че са комунисти. Нали и Вие до 89 г не бяхте изявен антикомунист, а като мен мълчащо търпение. Все пак има хляб! Бъдеще за всички в тази поругана от глупостите ни държава, на хора изпълнени с надменност, гордост и надежда че доброто предстои.
Поздравления.
цитирай
8. thetrooper - @raylight
08.02.2010 01:00
Естествено, че не съм либерал. Опазил ме Бог:)
цитирай
9. thetrooper - @zaw12929
08.02.2010 01:07
Да, расист съм и не се срамувам от това. Радвам се, че съм успял да обидя социалистите (те са същата измет, каквато са и комунистите). А до 1989г. бях дете, а не мълчащо търпение.
цитирай
10. bowman - ; )
08.02.2010 04:44
Предполагам в търновската конституция главно царя е причина да я избереш. Тази конституция обаче за днешно време ни изкарва директно от европа-тъ и ни праща в далечното минало . По въпроса за конституцията доста прескочи.
цитирай
11. bullshitt - Символ-верую... Дрън, дрън...
08.02.2010 09:18
Не се бил срамувал от това че е РАСИСТ??? Бе, ти виждаш ли се кви ги пишеш бе??? И това ми бил АНТИКОМУНИСТ!!!

ТИ СИ СИ НАЙ-ОБИКНОВЕН КОМУНИСТ!

Щял да забранява БСП и ДПС? Ми тва е КОМУНИЗЪМ бе! И ОРИЕНТАЛСКО и СРЕДНОВЕКОВНО мислене... ФУНДАМЕНТАЛИСТИТЕ като теб - ВЪН от България! Напред, към ОРИЕНТА!

Е тва е твоето ВЕРУЮ...

Определено ТРЯБВА да се засрамиш, а фактът, че не го правиш показва що за човек си... ГЕРБер... Без никакви ЕВРОПЕЙСКИ и ДЕМОКРАТИЧНИ ценности... ИСТИНСКИ комунист! Щото ИСТИНСКИЯТ КОМУНИЗЪМ не е в БСП (това всички го знаем, БСП няма нищо общо с БКП), а в ГЕРБ!

И Бог "няма да те опази"... Защото Бог не обича такива като теб...

- Боби от Видин -
цитирай
12. baletlnetpepas - От всичките ти предложения
08.02.2010 09:24
най-ме впечатли:

"създаване на аристократична прослойка в българското общество - чрез връщане на титлите на потомци на български средновековни болярски родове и даване на титли на представители на утвърдени възрожденски родове согромен принос към Отечеството"

защото тайно подозирам, че дълбоко в себе си ти се виждаш достоен за участие в тази прослойка!
цитирай
13. boristodorov56 - Честно казано,
08.02.2010 09:42
лично аз не намирам нито една от целите ти за реализируеми.
От друга страна част тях са не само екзотични, но и недемократични, а мечтата за възстановяването на аристократическите титли и каста направо смешна, защото аристократизма е цивилизационна категория и гаранция за културна висота.

Но правото да разсъждаваш така си е твое и неотменимо.

Успех!
цитирай
14. streetsmart - Харесва ми идеята на постинга -
08.02.2010 10:06
да изложиш политическите си възгледи в систематизиран вид. Което не значи, че съм съгласна с възгледите ти :) А принадлежността към ДСБ на фона на тези възгледи меко казано ме учудва. Монархията у нас се свързва с НДСВ, ако не греша. А мнението ти за лидерите на ДСБ и, ако не се лъжа бившия, на НДСВ? Чакам продължение.
Между другото, какво имаш против либералите?
цитирай
15. templar - Мите, ритнА кошера... :)
08.02.2010 11:17
Споделям разбира се светоусещането ти във всичките му точки, с изключение на една - Търновската конституция. Писал съм и пак ще повторя мнението си, че тази конституция е неадекватно либерална и тя е причината за много от провалите на българското домодерно общество. Мисля си, че Русия нарочно ни насажда на тези "свободи", за които нейните поданици, а и дворяни не могат да мечтаят. Така че Търновската конституция е важен символ но нищо повече.

Бих направил още едно разграничение: Споделените от теб идеи са преди всичко и именно светоусещане. Ти (и аз) съдиш за света и хората с този аршин, независимо че съвременните закони и обичай казват друго.
Но повечето от тези идеи, поставени като политически цели са утопия. Нямам предвид че Гоце и зелените-десни ще запушет с гърдите си Шварцлозето и ще ни спрат, а просто световните тенденции са различни ;)

Поздрави!

P.S. Помисли дали дане порежеш поне анонимните коментари. Времето, което им отделяш са песъчинки от твоя пясъчен часовник.
цитирай
16. mamkamu - !!!!!!!!!!!
08.02.2010 14:05
Леле!!! Абе ти можеш само да навредиш на ДСБ! Обмислил ли си ги хубаво тия неща, за които говориш или просто повтаряш някого, живял преди 200 години! Какви официарни религии, какви аристократи :), какви търновски конституции!!!! Знаеш ли кой век сме?
цитирай
17. templar - горният коментар в някакъв смисъл казва същото
08.02.2010 14:53
като моя последен абзац"

"Какви официарни религии, какви аристократи :), какви търновски конституции!!!! Знаеш ли кой век сме"?

Иначе казано:

Не знаеш ли че сме във века на църулите?
цитирай
18. rojalist - Аз съм монархист. И това си убежд...
08.02.2010 15:42
Аз съм монархист.И това си убеждение го имам от далечната 1990г.С времето прочетох доста материали по въпроса за монархията,династията,националните ни катастрофи,причините за избора на Германия като партньор за възтановяване на несправедливоста на берлинският и ньойският договори,провалът на които са основна причина да се изопачава,манипулира и фалшифицира историята ни,сякаш ние сме малоумници и не можем да правим причинно следствени връзки.На онези които твърдят,че Търновската конституция е не актуална и не адекватна ще спомена само,че днес тя е действаща в Белгия,а нашата е взаимствана в по-голямата си част от нея.Нека не забравяме,че в третото българско царство,не е имало аристрокрация с изключение на династията.Може би в по-късен период това да е било възможно да се прави като благодарност към тези които са допринесли за славата на България,както сега се прави в европейските монархии.Нека да не се забравя също,че доста премиери на европейски монархии са социалисти,откровенни републиканци,на които това не пречи да се гордеят да са премиери на конституционна монархия.Нашата Търновска конституция е толкова демократична,че досега не са постигани резултатите на 1939г. в икономиката стандарта на живот,култура и т.н.Национализма не е порочен,но нацизма,расизма,апартейда и всички потискащи човечеството режими са немислими за духа на нашата Търновска конституция.И като финал на коментара си,искам да обърна внимание,че ние де юре още трябва да ползваме Търновската конституция,защото онзи прословут референдум е бил в условията на фактическа окупация.Юрисдикцията или я има или я няма,е при нас такова животно няма.




цитирай
19. bowman - @ роялист
08.02.2010 16:24
..............

73. Никoй нe мoжe дa бъдe нaкaзaнъ бeзъ пpиcъдa oтъ Нaдлeжний cъд кoятo e
вeчe влязлa въ зaкoннa cилa.

74. Зaтвopи и пpeтъpcвaния пo къщятa мoгaтъ дa cтaвaтъ caмo cпopeд пpaвилaтa,
кoитo ca излoжeни въ зaкoнитe.

76. Акo би ce пoявили някoи cъбития, кoитo би мoгли дa нapушaтъ
oбщecтвeннaтa бeзoпacнocтъ, тo Князa мoжe дa cпpe въ цeлo Княжecтвo или въ
oтдeлни мecтa дeйcтвиeтo нa 73 и 74 члeнoвe, нo зaдължaвa ce дa внacя тaкиви
cвoи pacпopeждaния зa пoтвъpждeниe въ Пъpвoтo Нapoднo cъбpaниe.
..............

Отхвърлям !!!
цитирай
20. thetrooper - @bowman
08.02.2010 20:37
Търновската конституция е автентичната българска конституция. А за Европа - виж коментара на rojalist.
цитирай
21. thetrooper - @bulshit
08.02.2010 20:39
Мисля, че доста хора ще се позабавляват с коментара ти...
цитирай
22. thetrooper - @baletlnetpepas
08.02.2010 20:41
baletlnetpepas написа:
най-ме впечатли:

"създаване на аристократична прослойка в българското общество - чрез връщане на титлите на потомци на български средновековни болярски родове и даване на титли на представители на утвърдени възрожденски родове согромен принос към Отечеството"

защото тайно подозирам, че дълбоко в себе си ти се виждаш достоен за участие в тази прослойка!


Не, не се виждам достоен, защото не отговарям на критериите. Но имам честта да познавам хора, които са част от тази прослойка.
цитирай
23. thetrooper - @boristodorov56
08.02.2010 20:53
Понеже част от идеите са екзотични и непопулярни, затова са тук в блога, а не в управленската програма на Синята коалиция. Това е моят светоглед и който иска да го разбере, ще намери начин. Отделно от това, изложените цели са "идеален тип" (по Макс Вебер) - ако и да са непостижими, могат да бъдат рамката, към която да се стремим.
цитирай
24. thetrooper - @streetsmart
08.02.2010 21:02
"Монархията у нас се свързва с НДСВ, ако не греша." - Да, ама грешиш. НДСВ са републиканци-симеоновисти. Ако бяха монархисти, щяха още 2001-а да върнат монархията. А истинските, заклети, кръвни монархисти в БГ (поне повечето от нас) тогава гласувахме за ОДС.

"А мнението ти за лидерите на ДСБ и, ако не се лъжа бившия, на НДСВ?" - Щом съм в ДСБ, значи има високо мнение за лидерите на тази партия (принципно - на всеки могат да се намерят кусури).
Бившият лидр на НДСВ е законният (макар и не действащ) Цар и българският трон Му принадлежи. Затова нямам право да скверня името Му (в интерес на истината, преди съм го правил, но го считам за грешка). Това обаче не означава, че съм длъжен да гласувам за Неговата партия (която вече не е Негова). Нито пък да Му "вЕрвам", че ще ме "оправи за 800 дни".
цитирай
25. thetrooper - @streetsmart
08.02.2010 21:07
"Между другото, какво имаш против либералите?" - Трудно е да отговоря с две изречения, но скоро ще напиша пост. По принцип съществуват две изначални политически идеологии, два изначални светогледа - консерватизъм и либерализъм. Основните разлики междя тях са яснио на всеки що-годе политически грамотен човек. За мен лично консерватизмът е "клуба, в който влизам всеки ден", а либерализма е "клуба, в който кракът ми никога няма да стъпи", защото ми е твърде простонароден - либерализма, не моя крак:)
цитирай
26. thetrooper - @templar
08.02.2010 21:08
Ами че аз съм ги резнал анонимните коментари... Вече може да се коментира само, ако имаш регистрация:)
цитирай
27. thetrooper - @templar
08.02.2010 21:11
Мисля, следващата стъпка да бъде конвертирането на текстове на стар правопис:)
цитирай
28. thetrooper - @mamkamu
08.02.2010 21:14
С какво точно ще навредя на ДСБ? И не мислиш ли, че ДСБ сама си вреди повече с безействието и липсата на позиция по дадени въпроси? Не искам да се самоизтъквам, но аз съм един от хората, които отбелязаха 9 септември - "65 години лъжи", 9 ноември - "20 години свобода" и 4 февруари - Гоце, можем пак...". А ДСБ проспа и трите дати. Всъщност не - на 9 септември предложи да почетем паметта на "всички, загинали за идеалите си"...
цитирай
29. thetrooper - @rojalist
08.02.2010 21:15
Благодаря за уточненията:)
цитирай
30. nkf - Напълно споделям твоите полити...
09.02.2010 02:49
Напълно споделям твоите политически убеждения.Ще си позволя,все пак, да направя няколко вметки,под формата на уточнения.
1.Наистина БСП и ДПС в този им вид,трябва да се забранят,но все пак не е добре хората с по-нисша менталност да нямат политическо представителство,тъй като биха били значително по-трудни за контрол и когато е необходимо -дисциплиниране.Затова е необходима една нова, социал-демократическа партия.
2.Трябва да се приеме национална доктрина,защото ние не може да продължаваме без национален идеал и цел.Именно и в рамките на националната доктрина партиите ще осъществяват своята репрезентативна функция.Така и иманентната русофилия на цървул-пролетариата ще има съвсем ясно дефинирана антинационална насоченост,за която ще се носи наказателна отговорност.
3.Без съмнение на България е нужен нов елит-общественополитически и икономически.Въпросът е как ще бъде подбран и отсят.Да кажем,че като финална фаза на пресяването и устанявяването може да служи една горна камара на парламента.Въпросът е обаче за пътя до там.На сегашният гнил обществен организъм му трябва реформация.
4.За възстановяването на морахическата институция е нужен нов монарх,защото със Кобург-готската династия,очевидно е свършено.Симеон се компрометира лично,а и не само.Кого ще сложим за монарх?
5.А по отношение на църквата,то там също има нужда от декомунизация.
цитирай
31. divini - леле
09.02.2010 06:55
Мите, всичко много хубаво, ама това в послендия ти коментар ме уби. Тоест аз съм последният човек, който ще каже, че в ДСБ всичко в цветя и рози, но отбелязването на дати не е правене на политика, поне аз така си мисля. Важно е, разбира се, но...
Но пък и аз съм само една слаба жена... какво ли ми разбира главата.

Поздрави
цитирай
32. templar - divini
09.02.2010 08:49
Отбелязването на дати е маркиране на идентичност. А без идентичност не може да има правене на политика. Просто има правене, но няма политика, защото лумпено-пролетариата се белещи срещу новата си лизингова н'амколко инчова плазма, муа активия с мюсли с мента и се пита "кой бяха тия" ;)
цитирай
33. ianchefff - @
09.02.2010 10:11
templar написа:
Отбелязването на дати е маркиране на идентичност...;)


Както и кучето си маркира територията, нещо такова, а?
Обикновените хорица не могат да си позволят плазма.
Обикновените хорица броят стотинките си, за да си купят хляб и мляко. Но не активия.
Обикновените хорица ходят да работят в Гърция, Испания и където-намерят-работа, за да не умрат от глад те и техните семейства.
След 20 години "възход", обикновените хорица, мачкани, тероризирани и ограбвани от кой ли не, могат само и единствено да псуват.
А десните са на дереджето, на което са в момента, най-вече заради множеството разбирачи, всезнайковци и "специалисти", които се дърлят за щяло и нещяло и ръсят интелигентни "умнотии", където им падне, постигайки най-вече и единствено отдръпване от тях от всички, които някога са ги подкрепяли в името на нещо по-добро.
цитирай
34. rojalist - Thetrooper, много съм разочарован ...
09.02.2010 10:25
Thetrooper,много съм разочарован от теб.Моля те прочети внимантелно обръщението на Н.В.СимеонІІ от 16 април 2001г.Там никъде не се казва,че царят ще оправи България за 800дни.Ключовите думи са ,цитирам по памет"Аз съм убеден,че е възможно в рамките на 800дни прословутото българско трудолюбие да даде своите плодове".Разбира се нашето прословуто трудолюбие се изрази в това ние да броим дните седнали пред телевизора и вестник 24часа и да чакаме да ни оправят.Ние ,така си обичаме да ни оправят,затова си и имаме приказка в която не си поправяме счупеното колело на каруцата,а си викаме неволята да ни я оправя.@nkfЧети ,много е важно да четеш,не само да четеш но и да мислиш.Вероятно като казваш,че Симеон ІІ се е компрометирал имаш в предвид освен 800дни и имотите.Само,че тези имоти бяха върнати със закон през 1999г. по времето на Иван Костов,и забележи,не всички,а само онези които са частна собственост на династията.Имотите са три вида,такива които са на държавна земя и държавни сгради,такива които са на държавна земя с частни сгради и тези които си е върнал на частна земя и частни сгради.Всички други инсинуации на тази тема са прокурорски и вестникарски балони.Какво се случи с нашето чувство за справедливост,та не забелязваме пладнешкият обир на българските политици,чиновници, мутри и какво ли още не,а се взираме в царските имоти,сякаш ако ги върне България ще си върне външният дълг.Как е възможно един бедняк до преди 20години да е най-богатият българин,и богатството му да е два пъти по голямо от външният дълг на България,а царят да мечтаем да прилича на нас.
@bowman Като те гледам как отхвърляш три члена направо се хвърлям в тъча.Сега да не би да е по-различно,или за да отхвърляш ти е по-удобно,май нямаш точна позиция,ама друго си е да си в джаза,чул недочул,видял невидял,ама си имаш мнение.Чети чадо,чети и не утрешни вестници, а стари,па тогава говори.
цитирай
35. streetsmart - Благодаря за отговорите
09.02.2010 10:38
Ако политическата дейност ми беше приоритет, бихме били противници. Защото:
1. Държа да бъда гражданин, а не поданик
2. Арогантността ми е противна - за себе си надраснах този етап.
Както писах, ако ми беше приоритет. Но не ми е. Все пак приветствам политическата ти активност - за мен тя е в пъти по-добра от апатията, която е увлякла за съжаление мнозинството от гражданите на тази страна.
Бъди здрав
цитирай
36. rojalist - @streetsmartХвърляш ме от тъч в ...
09.02.2010 12:56
@streetsmartХвърляш ме от тъч в тъч.Не ти препоръчвам да бъдеш гражданин,нали знаеш кои са граждани.Сега,си по-лошо от гражданин и едва ли имаш самочувствието на европейски поданик.
Арогантноста не е присъща на монархията,виж на мутрархията да,на републиканския чукундур,попаднал случайно във власта,да,на новобогаташа с дивашки инстинкти да,на крадеца,мошенника и другите категории типажи,това е присъщо.Моята политическа активност е като твоята,домашен патриот,развлечение и т.н.Но все пак благодаря за разбирането и оценявам факта,че уважаваш достойнството на другомислещите.
цитирай
37. thetrooper - @nkf
09.02.2010 14:00
Цялата ни държава има нужда от декомунизация, а не само Църквата. А следващият монарх може да бъде потомък на Шишмановата династия.
Идеята за горна камара също е много добра.
цитирай
38. thetrooper - @divini
09.02.2010 14:05
"Но пък и аз съм само една слаба жена... какво ли ми разбира главата." - Абе да бяха повече жени като тебе, вместо да зяпат сапунки и да се поклащат на чалга:)))

цитирай
39. thetrooper - @ianchefff
09.02.2010 14:07
"А десните са на дереджето, на което са в момента, най-вече заради множеството разбирачи, всезнайковци и "специалисти", които се дърлят за щяло и нещяло и ръсят интелигентни "умнотии", където им падне, постигайки най-вече и единствено отдръпване от тях от всички, които някога са ги подкрепяли в името на нещо по-добро." - Е, не с лошо де, аз с най-добри намерения...:)
цитирай
40. streetsmart - @rojalist - недоразумение
09.02.2010 14:16
rojalist написа:
@streetsmartХвърляш ме от тъч в тъч.Не ти препоръчвам да бъдеш гражданин,нали знаеш кои са граждани.Сега,си по-лошо от гражданин и едва ли имаш самочувствието на европейски поданик.
Арогантноста не е присъща на монархията,виж на мутрархията да,на републиканския чукундур,попаднал случайно във власта,да,на новобогаташа с дивашки инстинкти да,на крадеца,мошенника и другите категории типажи,това е присъщо.Моята политическа активност е като твоята,домашен патриот,развлечение и т.н.Но все пак благодаря за разбирането и оценявам факта,че уважаваш достойнството на другомислещите.

Коментарът ми не беше до теб, а до автора на поста - the trooper.
цитирай
41. karmen - Interesting
11.02.2010 01:43
Митко, как така да няма БСП и ДПС, че то дори да имаше силна дясна опозиция...как щеше да се знае, че е такава без присъствието и на лявото. За мен е естествено да има дясно и ляво, така както ми е естествено в САЩ да има републиканци и демократи. Идеята ти за монархия звучи много приказно, като да върнем царя и придворните. Аз предпочитам да си живея в република...даже нямаше да е никак лошо ако беше президентска, но не начело със сегашния президент:).
цитирай
42. thetrooper - @karmen
11.02.2010 14:40
БСП и ДПС са престъпни организации и трябва да бъдат унищожени. В САЩ има републиканци и демократи, т.е. десница и център, няма левица. Лявото по принцип е утайката на либерализма (центъра) и като такова е вредно за държавата и обществото.

Скоро ще напиша какво мисля относно монархия-република...
цитирай
43. karmen - Дадох пример със САЩ, идеята ми беше ...
11.02.2010 15:20
Дадох пример със САЩ, идеята ми беше друга...че в крайна сметка е нужно да има ден и нощ, за да разграничиш едното от друго и да направиш избор. Как ще изкорениш партия, която има такова наследство в България. Иначе аз мисля, че ДПС не трябва да съществува по много причини..една, от които е, че това е партия, която внася напрежение между етносите. Но за присъствието на лява партия...че такива има не в една или две европейски страни.
цитирай
44. thetrooper - @karmen
11.02.2010 15:26
Ако на България и трябва лява партия, нека да си я създадат хората с леви убеждения, а не тази част от спектъра да бъде задръствана от бившата комунистическа партия.

А наследствато на БСП е 118 години срам и позор - http://thetrooper.blog.bg/politika/2009/08/02/118-godini-bylgarski-sram-i-pozor.373186
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2065145
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930