Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 21:34 - ДС, Сирищник и българската дипломация по ZDF
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 7659 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди малко повече от година палихме свещи пред Президентството в памет на политическия труп Гоце. Тогава гашнякът от Сирищник и доносник на ДС ефектно самоуби политическата си кариера, след като публикува стенограмата от разговора му с финансовия министър Симео Дянков без последният да знае, че е разговорът е бил записван.

В продължение на една година политическия труп Гоце се разлагаше и започна все по-силно и по-силно да вони, докато накрая  вонята достигна и до Германия. Благодаря на Милен Радев за
материала, който нагледно показва поредния Гоцевски гаф зад граница - този път във Виена. Материал, излъчен по държавната германска телевизия и представящ изключително точно и коректно ситуацията с нечистото минало на комунистическата ДС в България. Минало, което не иска да отмине.

Една година след акцията "Свещ за Гоце" е време за заупокойна панихида пред Президентството. Този път обаче трябва да повикаме и свещеник да опее този политически труп. Че иначе до края на президентския мандат кой знае докъде ще стигне вонята...





Гласувай:
7



1. анонимен - Лошото е,
11.03.2011 21:40
че вонята Той ЛИЧНО все още си я разнася из Европа .....
цитирай
2. vik56 - Може!
12.03.2011 02:58
Може и арменския поп да викнем, но тоя ще си остане същия боклук.
цитирай
3. gantree - @ thetrooper
12.03.2011 14:57
Здравей, Митко.
Надявам се, знаеш и не си забравил, че Милен Радев също като Първанов е доносничил на ДС.
Имат и лична прилика в интереса си към "македонската линия".
цитирай
4. thetrooper - @gantree
12.03.2011 15:18
Да, помня че Милен Радев написа статия, в която призна за сътрудничество със службите, докато е бил в казармата. Само дето той не се гордее с това - за разлика от Гоцко...

А ако под "македонска линия" се има пред вид прокарването на тезата, че Македония е част от България (исторически, етнически и езиково) в това не виждам нищо лошо.

Поздрави.

цитирай
5. gantree - @ thetrooper
12.03.2011 18:45
thetrooper написа:
Да, помня че Милен Радев написа статия, в която призна за сътрудничество със службите, докато е бил в казармата. Само дето той не се гордее с това - за разлика от Гоцко...
Какво значи "не се гордее"? На кой му пука от какво се гордее един доносник?
Да не би да си станал фен на идеята за "добри" и "лоши" доносници, която Първанов пробутва?

Под "македонска линия", ако искаш, припомни си за какво е доносничил Радев, и тогава пак кажи дали наистина не виждаш нищо лошо в доносниченето за ДС. В крайна сметка, какъв антикомунист си, след като си способен да защитиш един доносник?
цитирай
6. thetrooper - @gantree
13.03.2011 17:54
Не, не защитавам Милен Радев и не деля доносниците на "добри" и "лоши" - просто му изказвам благодарност за това, че е постнал и превел на български един материал на ZDF.

И въобще темата на този пост не е за какво е доносничил Милен Радев. А и той не е първия човек, свързан със службите и/или БКП/БСП, който вади кирливите ризи на Гоце. Истината си е истина, какъвто и да е човека, който я произнася.

Поздрави.

цитирай
7. gantree - @ thetrooper
13.03.2011 18:26
Истината си е истина, какъвто и да е човека, който я произнася.

Нима? А в такъв случай това означава ли, че критикуващите ГЕРБ отляво за теб са същите като критикуващите ГЕРБ отдясно? Нали и едните, и другите, казват истината?

Но, както и да е. Нещо антикомунизмът ти ми се струва поръждясал. На мен дори не би ми хрумнало да благодаря на един доносник на ДС, който "вади кирливи ризи" на друг доносник от ДС.
цитирай
8. thetrooper - @gantree
14.03.2011 12:01
Не, не означава. Означава , че както "добрите", така и "лошите" могат да видят колко слабо е управлението на ГЕРБ. Но това не ги прави еднакви.

Проф. Богдан Филов например, е бил критикуван и от десницата, и от "лоялната опозиция", и от ОФ - но това не значи, че тези три групи са били еднакви.

А що се отнася до доносниците - не ти ли прави впечатление кой е един от най-твърдите, упорити и последователни противници на Гоце? Иво Инджев (агент "Ивайло"). Не казвам, че трябва да му се има пълно доверие, но защо да отхвърляме с лека ръка всичко, което е направил досега по разобличаването на Първанов?
цитирай
9. gantree - @ thetrooper
14.03.2011 12:38
Богдан Филов и ГЕРБ нека да не повдигаме като теми, те са в сферата на митологията. Радвам се, че явно има и макар малко значение за теб "кой" казва истината, защото "кой говори" е фундаментален въпрос, който не бива да се подценява. "Кой говори" беше важно у нас и през 1989 година, когато комунистът Петър Младенов критикуваше Живков, и днес в Либия, когато срещу Кадафи говорят част от престъпниците в режима му, двамата бивши министри на вътрешните работи и на правосъдието. Всеки, който е подценил важността на въпроса "кой говори", не е завършил добре. Ние го подценихме, и затова сега у нас имаме това, което заслужаваме - вместо Живков, бодигардът му.

Иво Инджев не мога да го нарека "един от най-твърдите" противници на Първанов. За сметка на това мога да го нарека "най-гласовития" и "най-безрезултатния" от неговите противници. Да е жив и здрав все така да си остане негов противник, но това по никакъв начин не ме кара и не може да ме накара да "седна на една маса" с него, или да съм му благодарен и признателен за каквото и да било. Нека да изкупва греховете си както намери за добре. Не искам да влизам в подробности за него.

Поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054541
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031