Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 15:30 - Клетвата на застъпника
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 3515 Коментари: 7 Гласове:
0



 "Обещавам се и се кълна в името на Всемогущия Бог, че аз, който съм повикан в редовете на войските на Българското царство, ще слугувам честно и вярно на Негово Величество, българския цар и, като изпълнявам точно и безпротиворечиво всичките му заповеди,  няма да пожаля живота си, както в мирно време за запазване реда и законите в страната, така и във военно време против враговете на моето отечество. В свидетелство на което целувам кръста и думите на светото Евангелие. Амин."

Така са се заклевали воините-защитници на свободната, демократична и европейска държава Царство България. Такава, каквато е била до 08.09.1944г. включително. Такава, каквато се опитвахме да я превърнем отново през 1991-92г. и 1997-2001г. Клетва пред Бог, към Цар и Отечество.


Днес получих своята "повиквателна" за изборите за Народно събрание. Трябва да се явя на 5 юли 2009 година, в 06:00 часа в 9-а секция в гр. Несебър, 2. МИР - Бургас, в качеството си на Застъпник на кандидата за депутат от Синята коалиция Вълчо Чолаков.

И макар да изглежда, че Бог се е отдръпнал от нас в последните 4 години, Царят се отказа от Българската Корона още през 2001г. (създавайки своя "царска" партия), а Отечеството отдавна не е такова, каквото ни се иска да бъде, аз се заклевам на 5 юли 2009 година да отдам своя принос към свободата, демокрацията и европейското бъдеще на България.

Ако някой си е правил сметки да манипулира вота в Несебър, още отсега да забрави за 9-а секция.

Мен няма да ме излъжат!

Мен не могат да ме купят!

Мен не могат да ме сплашат!

Ще направя всичко възможно в изборния ден да предотвратя всякакви фалшификации и манипулации на изборния процес и последващото броене!

И нека Бог ми помага!

Заклех се!




Тагове:   клетва,   манипулации,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - и нека Бог е с теб !
03.07.2009 15:47
Ясно ,че си добър воин ,щом те призовават в най тежката точка и зона ! Между другото и аз от миналата година съм несебърски гражданин ! А за клетвата на много работни места и днес демократичните хора на Финландия с подписване на трудовият си договор полагат и клетва ,че няма да опетнят работното си место ,дори то да е пощальон или градинар ! Все едно човека е човек с тежестта си на правда и честност навсякъде ! Много ме зарадва с тази клетва ,актуална от много години до днес в ежедневието на демократични общества с извоювано име ! Поздрави и Бог и ние с теб ! „) Успех за Несебърската демокрация !
цитирай
2. ani101 - хахаахах
03.07.2009 16:29
И аз ще бъда застъпник: "Зклевам се !"
цитирай
3. mamkamu - +
04.07.2009 01:43
Абе не съм много сигурен, че България е била демократична и преди 9-ти септември!
Е, може би малко по-демократична, отколкото при комунизма, но... ;)
цитирай
4. thetrooper - re:
04.07.2009 01:57
@lidis - благодаря:)

@ani101 - успех и на теб:)

@mamkamu - що да не е била демократична? партиите са били официално разпуснати, но в действителност са съществували - просто напън за "мажоритарност", доста по-успешен от сегашния:)
цитирай
5. libertybell - thetrooper,
04.07.2009 03:15
Успех в Несебър!!!
цитирай
6. thetrooper - Благодаря!
04.07.2009 04:03
Дано всичко да свърши добре.
цитирай
7. анонимен - Този е пътят
04.07.2009 11:52
Зная тази клетва. Баща ми се е заклел в този текст.

Много ми хареса твоята клетва и е добре, че си пуснал текста в "Свежо". Моля те разпространи го и чрез информационните агенции - БГНЕС, ФОКУСНЮЗ, БТА, ДНЕСПЛЮС, СТАНДАРТ и т.н.


Моля прочетете ПРАВИЛАТА ЗА ДЕЙСТВИЕ В ИЗБОРНИЯ ДЕН - http://svejo.net/home/link_summary/310862-Debate-Europe-View-topic-PRAVILA-ZA-DEISTVIE-V-IZBORNIQ-DEN

Любима Йорданова - ljubima
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2054895
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031