Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 22:21 - Културно наследство в риск! София 2009 (следновогодишно)
Автор: thetrooper Категория: Политика   
Прочетен: 2611 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 05.01.2010 22:22


Изобщо не си падам по новогодишната еуфория в стил "А ти къде ще бъдеш на Нова година?" и разните му там организации, резервации, списъци на приятели, познати и познати на познати,  които обикновено предшестват празнуването на новогодишната нощ. За мен посрещането на новата година не е нещо специално (за разлика от Рождеството на Спасителя!) и вечерта на 31 декември я приемам просто като още един повод да отида някъде, където да злоупотребя с алкохол и после каквото стане:) А 1 януари би следвало много повече да се възприема като Васильовден, отколкото като Нова година, ама заради дългата новогодишна нощ и последващият махмурлик този празник винаги остава в сянка. Така и този път, вместо да правя гигантски планове, просто отидох на гости на един приятел в Бормът, Великобритания, когото не бях виждал от... миналата нова година. Типична "night out" по английски, като по този начин се измъкнах както от традиционните новогодишни схеми made in BG, така и от досега с откровено малоумните новогодишни програми на българските телевизии.

Така че - празненствата отминаха, време е да се залавяме за работа. Още в края на миналата година, ние в ДСБ - Триадица подехме една инициатива за алармиране на обществеността относно меко казано окаяното състояние на някои културни паметници в София. Свикана бе пресконференция, на която бе показан този кратък филм. Вижте го, разпространявайте го, направяте каквото можете за популяризирането на тази кауза. Аз нямам какво повече да кажа. Кадрите и текста говорят достатъчно сами по себе си.





Тагове:   наследство,   риск,


Гласувай:
5



1. monarchism - На мен ми се струва, че злоупотре...
06.01.2010 10:30
На мен ми се струва, че злоупотребата с алкохол е един от сериозните проблеми на българина. Иначе, инициативата е добра.
цитирай
2. thetrooper - @monarchism
06.01.2010 13:38
Принципно е така, макар че аз лично изобщо нямам лошо пиянство:))
цитирай
3. анонимен - относно руините в София от Мария Бояджиева
06.01.2010 18:42
Много жалка картинка. Да си призная незнаех колко е богата София на културно наследтво.Просто е невероятно какви мизерници сме съвременните българи.Ще помагам с каквото мога.
цитирай
4. thetrooper - @Мария Бояджиева
06.01.2010 20:17
Благодаря за Вашата съпричастност!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thetrooper
Категория: Политика
Прочетен: 2065100
Постинги: 264
Коментари: 3353
Гласове: 6456
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930